Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 290 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Хмарочос

У дні перед Великоднем Київ потерпає від особливо сильних заторів. Зокрема, у середу 28 квітня пікова годинна затримка на дорогах Києва досягла значення 134% – саме на стільки більше часу довелося витрачати на дорогу порівняно з ситуацією без заторів. У вівторок та четвер пікові затримки сягали 122-128%, згідно з даними TomTom.

Як зауважують аналітики А+С Україна, 28 квітня – поки що рекорд за весь час нинішнього локдауна і навіть більше, ніж у перший його день, коли запровадили спецперепустки у громадському транспорті.

Середньодобове значення також виявилося дуже велике: 59,5%, це набагато більше, ніж в середньому в 2020 році.

Графік: TomTom

Сьогодні п’ятниця також може виявитися складним днем у плані пересування, утім поки що дані TomTom не фіксують якихось приголомшливих показників. Станом на 12:00 затримка сягає 64% – тобто 30-хвилинна поїздка займе 45 хвилин.

«Ми припускали, що близькість довгих вихідних створить додаткові причини для поїздок містом. Потрібно владнати справи, купити речі або продукти… Самі знаєте, як ми любимо все залишати на останній день», – пояснюють аналітики.

З першого травня громадський транспорт у Києві почне працювати у звичному режимі, без перепусток. В А+С припускають, що було б варто запустити громадський транспорт вже з четверга.

Нагадаємо, за результатами 2020 року Київ посів сьому сходинку в рейтингу міст із найбільшими заторами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button