Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

У Каліфорнії кожен п’ятий власник електромобіля відмовився від нього на користь машини з бензиновим двигуном через повільну зарядку акумуляторів. Про це повідомляє Business Insider.

Дослідники Каліфорнійського університету з’ясували, що головною причиною повернення до традиційних видів автомобілів виявилася повільна зарядка акумуляторів електрокарів. Наприклад, заправка бака бензинового Ford Mustang займає три хвилини та дозволяє проїхати близько 500 кілометрів. Електричний Mustang Mach-E після години зарядки від звичайної розетки отримує лише п’ять кілометрів ходу.

70% тих, хто розчарувався в електромобілях, не мали доступу до потужних зарядних пристроїв. Дві третини опитаних водіїв зазначили, що не користувалися громадськими зарядними станціями (причина не уточнюється).

Експерти припускають, що така тенденція може сповільнити зростання продажів електромобілів, а також вплинути на світовий ринок електротранспорту.

Нагадаємо, за даними експертів Міжнародного енергетичного агентства, до 2030 року у світі буде приблизно 145 мільйонів електромобілів. Для порівняння, зараз на планеті налічується близько 11 мільйонів таких авто.

Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button