Кличко назвав вартість квитка у громадському транспорті Києва
Транспортні експерти вважають, що подорожчання таки відбудеться, і називали таку ж цифру, що й Кличко.
Транспортні експерти вважають, що подорожчання таки відбудеться, і називали таку ж цифру, що й Кличко.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26321 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: facebook.com/kyivcity.gov.ua
Міський голова Віталій Кличко заявив в ефірі телеканалу Україна 24, що собівартість проїзду в громадському транспорті Києва становить 15 гривень.
Раніше директор А+С Україна Дмитро Беспалов висловив думку, що підвищення вартості проїзду таки відбудеться – до 12-15 гривень. Київський метрополітен та Київпастранс називали «економічно обґрунтованими» тарифами 25 гривень за квиток у наземному транспорті та 21 гривні за квиток у підземці. На думку Беспалова, ці цифри – типовий елемент торгу.
Зазначимо, що комунальні перевізники називали іншу собівартість перевезення пасажирів, відмінну від озвученої Кличком – 20,50 гривні у наземному транспорті, 20 гривень у метро.
«У Києві серйозні виклики стосовно транспорту, тому що він у нас дотаційний. Щоб він виходив в нуль… ми з бюджету Києва сплачуємо ще більше ніж два мільярди гривень щороку», – нарікає Кличко.
Зазначимо, що у всіх містах із розвиненим і якісним громадським транспортом він є дотаційним. Приклад комерційно рентабельного транспорту – київські маршрутки.
«Сьогодні, якщо на багато поїздок купуєш квиток – це шість гривень за поїздку. Якщо в лоб купуєш (разовий квиток – ред.) – це вісім гривень», – міський голова звертає увагу на чинні тарифи.
Гнучка тарифна сітка властива транспортним системам європейських міст – таким чином містян заохочують користуватися громадським транспортом. Вартість проїзду зазвичай здається високою туристам, які купують разові квитки або квитки на кілька днів. Натомість місячні, квартальні й річні абонементи в деяких містах Європи виявляються навіть дешевшими, ніж у Києві.
Кличко також поскаржився на те, що уряд не хоче компенсувати проїзд пільговиків у Києві. «Без цього ми виживаємо складно… Це не для себе – для громади», – зазначає мер.
Читайте також: 5 причин, чому підвищення цін на громадський транспорт – це погана ідея
Нагадаємо, на початок 2021 року рівень автомобілізації в Києві вперше перевищив позначку 400 автомобілів на тисячу мешканців. При цьому українці користуються переважно вживаними автівками – у 2020 році частка придбаних вживаних автомобілів становила 80%. При цьому рівень автомобілекористування в Києві традиційно високий – власник автівки здійснює нею поїздку у 88% випадках. За результатами моніторингу TomTom у 2020 році Київ посів сьому сходинку в рейтингу міст із найбільшими заторами.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті