Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

Одним із кращих способів швидкого скорочення викидів від транспорту є заміна автомобілів на їзду на велосипеді, електротранспорті та ходьбу – так звані активні подорожі. На думку професора Оксфордського університету Крістіана Бренда, орієнтування лише на електротранспорті уповільнить отримання результатів.

У новому дослідженні університету йдеться, що люди, які ходять пішки або їздять велосипедом, мають найнижчий вуглецевий слід від переміщень. У дослідженні взяли участь чотири тисячі людей. За два роки вони зробили десять тисяч записів про щоденні подорожі. У людей, які щодня їздили на велосипеді, викиди вуглецю на 84% нижче, ніж у тих, хто цього не робить. Виявилося, що містянин, який всього один день на тиждень користується велосипедом, скорочує свій вуглецевий слід на 3,2 кілограма CO2. Це еквівалентно викидам від подолання на автомобілі десяти кілометрів.

Міські жителі, які замінили автомобілі на велосипеди всього на одну поїздку в день, скоротили свій вуглецевий слід приблизно на пів тонни CO2 за рік. Таким чином вони заощадили викиди, еквівалентні перельоту в одну сторону з Лондона в Нью-Йорк. Також дослідники виявили, що викиди від їзди на велосипеді можуть бути в 30 разів нижчими, ніж при русі на викопному паливі, і приблизно в десять разів нижче, ніж на електротязі.

Вчені зробили висновок, що якщо один з п’яти міських жителів назавжди перейде на активні подорожі, це знизить викиди від усіх автомобільних поїздок в Європі приблизно на 8%.

У Великобританії у 2020 карантинному році число людей, які регулярно ходять пішки, зросла на 20%. Рівень їзди на велосипеді збільшився на 9% в будні дні та на 58% у вихідні дні в порівнянні з рівнем до пандемії.

Підсумовуючи, Бренд заявив, що активні подорожі можуть сприяти подоланню кліматичної кризи раніше, ніж електромобілі, а також забезпечують доступний, надійний, чистий, здоровий і безпечний транспорт.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button