Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 100 днів. За цей час ми опублікували 24784 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Укрдизайнгруп

Депутати Львівської міськради «розблокували» проєкт канатної дороги на Високий замок. Проєкт фінансуватиметься виключно за інвестиційні кошти, повідомляє видання «Твоє місто». Основним ініціатором є Асоціація людей з інвалідністю.

Планується, що завдяки канатній дорозі у місто залучать понад 400 мільйонів гривень інвестицій, а кошти на проведення інвестиційного та архітектурного конкурсів компенсує інвестор.

За словами в. о. керівника управління інвестицій та проєктів ЛМР Романа Старецького, проєкт передбачає понад 80 мільйонів гривень інвестицій в соціальну інфраструктуру. Також йдеться про будівництво пішохідного моста між меморіалом Небесної сотні та губернаторськими валами.

Проєкт підвісної канатної дороги на Високий замок ЛМР затвердила ще у 2019 році. До інвестиційного проєкту входить підвісна оглядова канатна дорога з музеями, станції та відповідний сервіс. Крім цього, зі скверу «На валах» мають прокласти пішохідний міст до Меморіалу героїв Небесної сотні через вулицю Кривоноса. Також інвестор має провести благоустрій парків «Високий Замок» та «На Валах», облаштувати безбар’єрний доступ до канатної дороги для людей з інвалідністю та реконструювати частину спортивних та дитячих майданчиків у парку.

Розробкою проєкту займалась архітектурна компанія «Укрдизайнгруп», а ініціатором виступила ГО «Львівська обласна організація «Реабілітація осіб з інвалідністю».

У Києві у 2017 році запланувалося зведення канатної дороги за маршрутом «арка Дружби Народів – Поштова Площа – Труханів острів – Гідропарк». В січні 2020 року КМДА видала розпорядження, за яким до цього маршруту додається також житловий масив Русанівка. Реалізацією керує КП «Київське інвестиційне агентство». Вартість будівництва транспортного проєкту оцінюють довжиною 1,1 кілометра оцінюють у 520 мільйонів гривень.

Щодо ефективності канатної дороги у ролі міського транспорту виникають питання. Її пропускна здатність вдвічі менша, ніж у звичайного автобусного чи тролейбусного маршруту. Також вона є відносно короткою, і не може забезпечити прямих сполучень. Транспортний експерт Антон Гаген вважає, що навіть коли прямі витрати бере на себе інвестор, чимало непрямих витрат залишається місту: використання територій в центрі, збереження довкілля на островах, цілісності схилів тощо.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button