Швидкісний трамвай на Борщагівку зупиняється. Як ходитимуть замісні автобуси і чи це допоможе?
Під час попередньої великої зупинки швидкісного трамваю міська влада не змогла організувати замісний транспорт належним чином.
Під час попередньої великої зупинки швидкісного трамваю міська влада не змогла організувати замісний транспорт належним чином.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Вже з середи, другого червня, закривається рух швидкісного трамваю з Борщагівки. Через капітальний ремонт Борщагівської вулиці трамвай не ходитиме майже все літо – до 15 серпня.
Як ми повідомляли раніше, КМДА зобов’язала Київпастранс на цей час забезпечити перевезення пасажирів наземним транспортом. Підприємство опублікувало схеми замісних маршрутів:
Аналітикиня Сedos Наталія Ломоносова зазначає, що Борщагівка – це великий масив, де більшість жителів їздять на роботу «в місто», а трамвай є фактично єдиним видом громадського транспорту. Крім нього є один тролейбусний маршрут, який підвозить невелику частину масиву до метро «Святошин».
Під час попередньої великої зупинки швидкісного трамваю у 2019 році міська влада, за словами експертки, не змогла організувати замісний транспорт належним чином. Тоді курсували два основних замісних автобусних маршрути від Вокзальної.
Один автобус дублював трамвай №3 і їхав проспектом, де тривав ремонт, через який власне й демонтували трамвайні колії, – тобто автобус фактично не їхав, а стояв у заторі разом із сотнями автівок.
Другий автобус об’їжджав весь масив Відрадний, так само затримуючись у заторах, та доїжджав лише до початку Південної Борщагівки. Ще один маршрут сполучав попередні два.
«У цих автобусах було битком людей завжди, навіть о дев’ятій вечора, немає чим дихати, влітку людям ставало погано, зранку люди штовхалися, щоб влізти у маршрутку чи автобус, утворювалися довжелезні черги. Літній людині отримати перемогу в такій боротьбі – взагалі зась. Не можу уявити, як це все буде на фоні пандемії», – зазначає Ломоносова.
На її думку, Київпастранс міг би пустити замісні автобуси іншими маршрутами, наприклад, до метро «Святошин» чи «Житомирська», подумати над альтернативними варіантами тощо, але цього зроблено не було.
«У людей, які довго добираються до роботи, погіршується здоров’я, знижується продуктивність праці і, врешті, якість життя. У Лондоні навіть було дослідження, яке показало, що скорочення ком’ютингу до 30 хвилин піднімає суб’єктивну самооцінку щастя містян більше, ніж, наприклад, секс», – додає аналітикиня.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті