Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Гліб Антоненко

Київрада розглядатиме проєкт рішення про передачу на баланс комунальників Оболонського району дороги у парку «Наталка». Тут планують облаштувати проїжджу частину для спецтехніки «Київшляхмосту», яка обслуговуватиме новий пішохідний міст-хвилю.

На документ звернула увагу народна депутатка від «Слуги народу» Олена Шуляк.

Йдеться про 400-метрову дорогу, яка перетинає парк «Наталка», від шлагбаума до Дніпра. Зараз вона є безгосподарною й ніким не утримується. У пояснювальній записці до проєкту необхідність передачі дороги на баланс ШЕУ Оболонського району аргументують її незадовільним станом, що «викликає обурення мешканців району».

Однак як пояснив депутат Київради Богдан Чорній, який подав проєкт на розгляд, йдеться таки про облаштування проїзду спецтехніки. У коментарях до допису Шуляк він показав звернення ШЕУ, в якому підрозділ Київавтодору просить передати їм дорогу для ремонту і проїзду великогабаритної спецтехніки. Цю необхідність пояснюють появою моста на Оболонський острів, що його в майбутньому обслуговуватиме «Київшляхміст».

Фрагмент звернення керівника оболонського ШЕУ Олега Кулікова

«Проїзд залишатиметься в обмеженому доступі. Це рішення жодним чином не порушує права громади, там і надалі залишатиметься пішохідна зона. Ставимо на баланс безхазяйне майно для його подальшого утримання», – запевнив він.

Водночас Гліб Антоненко, засновник популярних оболонських фейсбук-пабліків, вважає інакше.

«Якби у проєкті рішення ця дорога передавалася Київзеленбуду, то потім можна було б розпочати процедуру включення її до складу парку. Але передається ШЕУ, а це значить під дорогу. І ця територія ніколи не зможе стати пішохідною алею (з можливістю проїзду обслуговуючого транспорту), як того хоче громада», – пояснює Антоненко.

Пішохідний міст на Оболонський острів почали будувати восени минулого року. Конструкцію у вигляді хвилі розробила компанія архітектора Андрія Миргородського, яка також проєктувала велопішохідний міст над Володимирським узвозом.

Проєкт також передбачає створення на Оболонському острові розважального парку.

Візуалізація з сайту КМДА

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button