Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23269 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Becca McHaffie, unsplash.com

Фахівці з британського Королівського товариства мистецтв, виробництва і торгівлі проаналізували 10 тисяч одиниць одягу модних брендів на популярних інтернет-майданчиках Asos, Boohoo, Missguided і PrettyLittleThing, пише The Guardian.

Згідно з результатами дослідження, 49% товарів були зроблені з первинного пластику – поліестеру, акрилу і нейлону. Натомість з переробленого матеріалу зроблено лише 1% товарів.

На думку експертів з RSA, виробництво дешевого синтетичного одягу є частиною нафтохімічної промисловості. Виробництво вимагає великих витрат енергії, а на розкладання тканин може піти тисяча років. За даними видання, щорічно у Великобританії спалюється або закопується 300 тисяч тонн одягу.

За даними Міжнародної мережі з захисту прав споживачів, 40% заяв про екологічність одягу не відповідають дійсності. Виробники брешуть покупцям у рекламі, використовуючи грінвошінг (форма екологічного маркетингу, в якій застосовується «зелений» піар і методи, мета яких – ввести споживача в оману щодо цілей організації або виробника продукції), який навмисно плутає покупців.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button