Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook/bikenow

КМДА та всі оператори послуг прокату електросамокатів міста підписали меморандум про співпрацю, який регулює їх безпечне використання в місті.

Документ підписали всі сім компаній, що надають послуги прокату електросамокатів у місті: Bolt, Scroll, BikeNow, Kiwi, Zelectra, VZHOOH та Jet. Меморандум набуває чинності з 24 червня 2021 року.

Згідно з меморандумом, оператори беруть на себе зобов’язання:

  • знизити швидкість електросамокатів до 20 кілометрів на годину, а в окремих пішохідних зонах (парках, сквери, пішохідні вулиці) – до 14 кілометрів на годину;
  • облаштувати стоянки для самокатів із розміткою у визначених місцях. Так, 1025 точок будуть у всіх районах Києва на чітко затверджених паркомісцях на п’ять і десять самокатів;
  • запровадити зони, де буде заборонено залишати самокати. Зокрема – історичний центр, зони навколо дипломатичних установ, окремих державних органів, правоохоронних органів, а також суб’єктів, які ведуть свою діяльність у галузі нацбезпеки і оборони;

 

  • запровадити спеціальний перелік зон, де програмним методом забороняється пересування самокатів. На під’їзді до цих зон самокат буде вимикатися. Зокрема це – Пейзажна алея, пішохідна частина вулиці Сагайдачного, деякі релігійні та чутливі зони, наприклад, кладовища, а також частина зон навколо органів державної влади;
  • слідкувати за технічною справністю самокатів;
  • щоденно дезінфікувати самокати до завершення карантину;
  • безкоштовно розповсюджувати елементи захисту (браслети, відзеркалювачі);
  • забезпечувати користувачів страховкою на суму від 100 тисяч гривень;
  • установити спеціальний ідентифікаційний номер на кожний самокат у форматі літери і трьох цифр;
  • проводити навчання щодо правил користування самокатами та інформувати про правила безпеки у додатку.

У свою чергу міська держадміністрація зобов’язується вжити заходів щодо швидкого розвитку велоінфраструктури, зокрема – збільшення кількості велодоріжок та велосмуг.

За останній рік у місті стрімко збільшується кількість сервісів з прокату легкого персонального транспорту. Зараз вулицями міста їздить майже чотири тисячі прокатних електросамокатів, і до кінця року очікується до семи.

ЛПТ зараз перебуває поза правовим полем. Як поліція, так і суд мають складнощі з тим, як кваліфікувати користувачів такого транспорту – вони і не пішоходи, і не автомобілісти. У більшості країн, які регулюють ЛПТ, існує обмеження руху до 20-25 кілометрів на годину та діє заборона на рух тротуаром. Там, де рух тротуаром дозволено, швидкість має бути близькою до швидкості пішоходів і складати 5-8 кілометрів на годину.

Читайте також: Конфлікти між пішоходами та користувачами самокатів й велосипедів частішають. Що тут можна зробити?

Коментарі:

Comments are closed.

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button