Київрада з другої спроби проголосувала за швидкісний трамвай у центр і реконструкцію Вокзальної площі
Проєкт «Київська міська мобільність» здійснять коштом Міжнародного банку реконструкцій і розвитку.
Проєкт «Київська міська мобільність» здійснять коштом Міжнародного банку реконструкцій і розвитку.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
24 червня Київрада проголосувала за продовження Борщагівської лінії швидкісного трамвая до Палацу Спорта – так званого трамваю в центр – та реконструкцію Вокзальної площі, повідомляє пресслужба КМДА.
Проєкт «Київська міська мобільність», який здійснять коштом Міжнародного банку реконструкцій і розвитку, передбачає будівництво приблизно 3,5 кілометра трамвайної лінії вулицями Жилянською та Саксаганського, а також реконструкцію простору перед Центральним вокзалом.
«На це рішення від Київської міської ради чекала громада, сотні активістів, які зверталися за підтримкою, Світовий банк та експерти з інфраструктурних питань столиці. Рішення зараз не потребує жодних фінансових витрат та вимагається постановою КМУ 70», – прокоментувала радниця секретаря Київради Ольга Гвоздік.
Читайте також: Трамвай у центр: як у Київ хочуть повернути рейковий транспорт
У Міністерстві фінансів заявляли, що проєкт продовження лінії швидкісного трамвая від вулиці Старовокзальної до Палацу спорту з заїздом на залізничний вокзал орієнтовно коштуватиме 37,5 мільйона доларів. Ці кошти готовий надати МБРР.
«Крім того, цей проєкт важливий з точки зору посилення співпраці з міжнародними фінансовими установами. Наразі тривають перемовини про потенційне кредитування по цьому проєкту менше 1,5% на 12 років. Такі довгі та дешеві гроші дуже потрібні столиці», – зазначив радник міського голови Дмитро Білоцерковець.
Проєкт трамвайної лінії від вулиці Старовокзальної до станції метро «Палац Спорту» з заїздом на Вокзальну площу було розроблено за рекомендаціями Світового банку. Такий трамвай має розвантажити трафік центру міста, станції метро «Вокзальна», а також переходи між станціями «Золоті Ворота», «Театральна», «Хрещатик» та «Майдан Незалежності». Трамвайна лінія може стати альтернативою маршруткам і переповненому метро. Жителі Борщагівки та Відрадного зможуть їхати у центр Києва прямим маршрутом без пересадок.
У травні Київпастранс оголосив тендер на створення техніко-економічного обґрунтування (документу, який є основою для подальшого проєктування) трамваю в центр. Очікувана вартість складає 4,5 мільйона гривень.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті