Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 273 днів. За цей час ми опублікували 23464 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Київпастранс оголосив тендер на створення техніко-економічного обґрунтування (документ, який є основою для подальшого проєктування) «трамваю в центр» – продовження лінії швидкісного трамвая від вулиці Старовокзальної до станції метро «Палац спорту». Очікувана вартість складає 4,5 мільйона гривень – саме стільки передбачено у бюджеті. Спершу передбачалося виділити на проєкт півтора мільйона, але у березні Департамент економіки КМДА збільшив фінансування.

Велосектор КМДА оприлюднив додані до техзавдання приклади візуалізацій вулиці, на якій проєктувальники повинні будуть передбачити й велосипедну доріжку.

Згідно з технічним завданням, виконавці мають розробити не менш як чотири варіанти трасування трамвайної лінії та визначити оптимальний. Згадується, що для лінії планують закупити двосторонні трамваї завдовжки 50 метрів.

Серед вимог до проєкту також:

  • відповідність принципам універсального дизайну – комфортне та безпечне середовище для всіх користувачів, будь-якого віку і потреб;
  • впровадження заходів з адаптації до кліматичних змін;
  • варіанти реорганізації дорожнього руху на Вокзальній площі, які оптимізують громадський транспорт, рух автівок, пішоходів, паркування та велоінфраструктуру;
  • варіанти дизайну вулиць, профіль яких буде змінено внаслідок будівництва нової трамвайної лінії
  • врахування проєкту веломаршруту «Солом’янка – Центр». 

Проєкт трамвайної лінії від вулиці Старовокзальної до станції метро «Палац Спорту» з заїздом на Вокзальну площу було розроблено за рекомендаціями Світового банку. Такий трамвай зміг би розвантажити трафік центру міста, станції метро «Вокзальна», а також переходи між станціями «Золоті Ворота», «Театральна», «Хрещатик» та «Майдан Незалежності». Трамвайна лінія може стати альтернативою маршруткам і переповненому метро.

Варіанти трасування маршруту

У Міністерстві фінансів заявляли, що проєкт продовження лінії швидкісного трамвая від вулиці Старовокзальної до Палацу спорту з заїздом на залізничний вокзал орієнтовно коштуватиме 37,5 мільйона доларів. Ці кошти готовий надати Міжнародний банк реконструкції та розвитку.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button