Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Усі зображення: facebook.com/cityinstitute.lviv

Днями ми писали про те, як у польському місті Чеховіце-Дзедзіце місцеві активісти виміряли температуру в різних частинах вулиць і майданчиків, щоб проілюструвати важливість озеленення у спеку.

Зараз те саме вирішив зробити львівський аналітичний центр «Інститут міста».

24 червня температура повітря у Львові сягала 32-33 градуси. У цей день із 16:00 до 18:00 «Інститут міста» виміряв температуру різних поверхонь у центрі міста.

Результати виявилися подібними до тих, які отримали польські активісти: найбільше розжарюються припарковані на сонці автомобілі, температура поверхні яких перевищує 70 градусів. Бруківка, плитка й асфальт на проїжджій частині та на тротуарах, де немає дерев, нагрівається до 50-55 градусів. Зате температура асфальтованої доріжки у парку – 27 градусів.

«Місто є вразливим до кліматичних умов. І кожен з нас міг це відчути, адже протягом тижня у Львові спостерігалося таке явище як теплова хвиля. Це аномально високі температури повітря, які становлять небезпеку під час тривалого перебування на вулиці», – коментують у центрі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button