Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фасад будинку на Великій Васильківській, 23. Фото: facebook/kyivreklama

Управління з питань реклами КМДА та комунальне підприємство «Київреклама» попросили онлайн-рітейлера Rozetka впорядкувати вивіски на своїх магазинах. Також комунальники звернулись до компанії з проханням не розміщувати рекламу на незаконних носіях – опорах освітлення.

Rozetka має відкрити фасад історичної будівлі на вулиці Великій Васильківській, 23, який зараз прихований під пластиком та оформити за правилами близько 30 вивісок.

Управління з питань реклами та «Київреклама» розробили нову методичку з оформлення вивісок. В ілюстрованій інструкції роз’яснюються правила оформлення вивісок.

На початку червня парламент ухвалив законопроєкт, який впорядкує розміщення зовнішньої реклами на вулицях. Зокрема пропонують заборонити рекламу на об’єктах культурної спадщини та надати рекламним щитам власні QR-коди. Документ консолідує всі норми щодо зовнішньої реклами в одному базовому законі, з чітким визначенням вимог видачі дозволів для розміщення зовнішньої реклами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button