Сільпо та Фора інтегрували застосунок Дія в роботу кас
Замість документів для підтвердження віку в супермаркетах тепер можна надавати застосунок Дія.
Замість документів для підтвердження віку в супермаркетах тепер можна надавати застосунок Дія.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: rau.ua
У супермаркетах «Сільпо» та «Фора» відтепер можна надавати застосунок «Дія» замість документів для підтвердження свого віку під час купівлі алкогольних і тютюнових виробів. Програмне забезпечення, на якому працюють каси торгових мереж, інтегроване з програмним забезпеченням сервісу, повідомляє Fozzy Group.
У компанії пояснюють, що зручність посвідчення особи з екрану телефону водночас є слабкістю, адже касир не може визначити, чи це оригінальний додаток, чи скріншот. Зараз існують декілька сценаріїв використання електронних документів в «Дії». Зокрема – це можливість валідувати документ, тобто підтвердити свою особу та вік і пересвідчитись у правдивості цього документу.
Інтеграцію двох платформ виконала компанія TemaBIT, що входить у Fozzy Group. Обмін даними працює за безпечними протоколами – API касового програмного забезпечення отримує тільки позитивну або негативну відповідь, усі дані із застосунку залишаються таємницею для співробітників торгових мереж.
На цей час застосунок «Дія» інтегрований із ПЗ на класичних касах «Сільпо», а також на класичних і касах самообслуговування «Фора». У планах групи провести таку інтеграцію для мережі гіпермаркетів Fozzy, а також для самокас «Сільпо» та сервісу доставки Justin.
Раніше ми писали, що Fozzy Group відкрив центр штучного інтелекту та інновацій «Лабораторія Зі». Центр розроблятиме магазин майбутнього, що охоплює електронну комерцію і торгові об’єкти. Також він створюватиме нові рішення для торговельних мереж, логістики та ресторанного бізнесу.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті