Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 23568 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: УНІАН

Відучора громадський транспорт Києва працює без кондукторів – їх частково переведуть на посаду контролерів, повідомляє КМДА. Це відбувається у рамках переходу на електронний квиток. Зокрема, паперові квитки остаточно вийдуть з обігу з 14 липня.

Сплатити за проїзд можна у T-кіосках, терміналах самообслуговування е-квитка, терміналах Easy Pay, на станціях Київського метро, у мобільному застосунку «Київ Цифровий» та в особистому кабінеті киянина (для власників Карти киянина).

Крім того, в наземному транспорті вводиться посилений контроль. Штраф за несплачений проїзд складає 160 гривень. Контролери-касири можуть перейти на посаду контролера або інші вільні вакансії в підприємстві.

Водночас запуск електронного квитка у маршрутках відклали на півтора року через відсутність передбаченої Міністерством соціальної політики компенсації пільговикам з інших міст. Запуск е-квитка в київських маршрутках переносився вже кілька разів.

23 червня Кабмін схвалив зміни до законодавства, необхідні для того, щоб офіційно ввести електронні квитки для проїзду в громадському транспорті. Зокрема, документом вводиться термін електронний квиток. До цього в Україні діяла норма 1969 року щодо проїзних документів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button