73% українських водіїв вважають, що з заторами слід боротися будівництвом доріг
Лише 12% опитаних погодилися б з обмеженнями на в'їзд машин в центри міст.
Лише 12% опитаних погодилися б з обмеженнями на в'їзд машин в центри міст.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
73% українських водіїв упевнені, що перемогти затори можна за допомогою будівництва нових доріг і розв’язок. Лише 12% погодилися б з обмеженнями на в’їзд машин в центри міст.
Про це йдеться в результатах опитування 10 тисяч респондентів, проведеного аналітичною службою OLX, повідомляє Економічна правда.
Лише 7% водіїв готові ділитися своїм автомобілем з іншими, щоб зменшити навантаження на дорогах.
Водночас 80% респондентів позитивно ставляться до виділених смуг громадського транспорту. Ті ж 19%, які виступають проти, вважають, що такі смуги лише зменшують проїжджу частину для легкових автівок.
69% опитаних українців, які володіють легковим автомобілем, користуються ним щодня. 22% – беруть машину кілька разів на тиждень. 7% – сідають за кермо тільки на вихідних або кілька разів на місяць. 2% – користуються машиною по черзі з іншими членами сім’ї.
Кожен третій респондент, який не має машини, планує її придбати. Лише кожен восьмий пішохід не сідає за кермо, вважаючи громадський транспорт зручнішим.
Кожен п’ятий українець вважає, що у своєму населеному пункті може потрапити в затор навіть у вихідні.
Щодо власників велосипедів, самокатів і моноколіс, то 91% із них скаржаться на погану інфраструктуру, вважають її слабо розвиненою і не врегульованою. Це змушує власників такого транспорту виїжджати на дороги загального користування.
Зі свого боку, половина опитаних автомобілістів вважає, що це збільшує ризик ДТП на дорогах.
Читайте також: Хто швидше подолає вечірній пік у Києві – пасажир авто, громадського транспорту чи велосипедист?
У рейтингу заторів TomTom Київ посідає сьоме місце у світі. На початок 2021 року рівень автомобілізації в Києві вперше перевищив позначку 400 автомобілів на тисячу мешканців. За п’ять років цей показник виріс вдвічі.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті