73% українських водіїв вважають, що з заторами слід боротися будівництвом доріг
Лише 12% опитаних погодилися б з обмеженнями на в'їзд машин в центри міст.
Лише 12% опитаних погодилися б з обмеженнями на в'їзд машин в центри міст.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 23629 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
73% українських водіїв упевнені, що перемогти затори можна за допомогою будівництва нових доріг і розв’язок. Лише 12% погодилися б з обмеженнями на в’їзд машин в центри міст.
Про це йдеться в результатах опитування 10 тисяч респондентів, проведеного аналітичною службою OLX, повідомляє Економічна правда.
Лише 7% водіїв готові ділитися своїм автомобілем з іншими, щоб зменшити навантаження на дорогах.
Водночас 80% респондентів позитивно ставляться до виділених смуг громадського транспорту. Ті ж 19%, які виступають проти, вважають, що такі смуги лише зменшують проїжджу частину для легкових автівок.
69% опитаних українців, які володіють легковим автомобілем, користуються ним щодня. 22% – беруть машину кілька разів на тиждень. 7% – сідають за кермо тільки на вихідних або кілька разів на місяць. 2% – користуються машиною по черзі з іншими членами сім’ї.
Кожен третій респондент, який не має машини, планує її придбати. Лише кожен восьмий пішохід не сідає за кермо, вважаючи громадський транспорт зручнішим.
Кожен п’ятий українець вважає, що у своєму населеному пункті може потрапити в затор навіть у вихідні.
Щодо власників велосипедів, самокатів і моноколіс, то 91% із них скаржаться на погану інфраструктуру, вважають її слабо розвиненою і не врегульованою. Це змушує власників такого транспорту виїжджати на дороги загального користування.
Зі свого боку, половина опитаних автомобілістів вважає, що це збільшує ризик ДТП на дорогах.
Читайте також: Хто швидше подолає вечірній пік у Києві – пасажир авто, громадського транспорту чи велосипедист?
У рейтингу заторів TomTom Київ посідає сьоме місце у світі. На початок 2021 року рівень автомобілізації в Києві вперше перевищив позначку 400 автомобілів на тисячу мешканців. За п’ять років цей показник виріс вдвічі.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті