В Україні покажуть короткометражні фільми про велокультуру
Протягом 19-25 липня пройде безкоштовний онлайн показ фільмів, який є частиною проєкту «Екомобільне літо».
Протягом 19-25 липня пройде безкоштовний онлайн показ фільмів, який є частиною проєкту «Екомобільне літо».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23538 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В Україні протягом 19-25 липня пройде безкоштовний онлайн показ короткометражних фільмів Urban Mobility Shorts. Цей проєкт створений для поширення велокультури в українських містах.
Добірку фільмів підготувала кіноагенція Wiz-Art за підтримки IT-компанії Intellias. У програмі кінопоказу – французькі, швейцарські, німецькі та американські фільми про велосипеди та їхні різновиди, системи транспортування та особливості користування громадським транспортом.
Цей показ є частиною проєкту «Екомобільне літо» в Intellias, який компанія проводить для поширення велокультури у містах України. В межах Екомобільного літа вже організовано онлайн велошколу та корпоративні веломандрівки.
Крім того, п’ять амбасадорів компанії в п’яти українських містах прийняли виклик користуватись велосипедом як основним видом транспорту протягом усього літа. Своїм прогресом вони діляться у соціальних мережах.
«Підхід до користування транспортом змінюється. Все більшу популярність набирають концепції Use it, don’t own it та так званої shared mobility, в основі якої лежить потреба дістатися з точки А в точку Б, а не бажання володіти кількома транспортними засобами. Тому поняття екомобільності охоплює не лише транспорт, але й нашу поведінку, звички, культуру», – розповів Михайло Пузраков, виконавчий представник компанії.
До того ж, у глядачів, які дивитимуться Urban Mobility Shorts та поділяться своїми враженнями у соцмережах, є можливість виграти тематичні велоподарунки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті