Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23467 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Зручне місто

У Львові змінили правила користування електросамокатами у місті. Правила також стосуються скутерів, сігвеїв, гіробордів, гіроскутерів та моноколіс. На думку експертів, вони не працюватимуть, адже не встановлюють відповідальність для порушників.

Міська влада заборонила використання електросамокатів особам, які не досягли 14-річного віку, в іншому випадку – у супроводі дорослих. Користуватись велосипедними доріжками, тротуаром або пішохідною зоною можна за умови дотримання швидкісного режиму. Зокрема: на велосипедних доріжках зі швидкістю – до 20 км/год; на тротуарах, пішохідних доріжках, у парках, скверах та на паркувальних майданчиках зі швидкістю – до 5 км/год.

Водночас нові правила забороняють рухатися дорогами для автомобілів, трамвайними коліями, велосипедними та пішохідними доріжками з одностороннім рухом у протилежному напрямку. Також забороняється перевозити пасажирів, під час руху триматися за інший транспортний засіб та користуватися телефонами.

Згідно з новими правилами, транспортний засіб не можна паркувати на пішохідних переходах, пандусах, зупинках громадського транспорту, велосипедних та пішохідних доріжках, а також на тротуарі, якщо його ширина менша, ніж 1,5 метра, перед входами та виходами до будівель.

В ухвалі, яку затвердили депутати, не вказано, якою має бути відповідальність для порушників, пише Zaxid.net. Зокрема, ініціатор депутат Володимир Лесик під час засідання сесії ухвалу назвав рекомендаційною й послався на адміністративні штрафи, які передбачені у правилах благоустрою. Однак у самій ухвалі пункт про штрафи відсутній. Попередньо у мерії говорили, що вираховувати їх сподіваються завдяки мобільному додатку мереж прокату.

У транспортній комісії пояснили, що місто очікує змін до законодавства, щоби такий транспорт внесли в ПДР. Крім того, автор ухвали консультувався з прокатними сервісами щодо обмеження швидкості, однак ці рекомендації не врахували.

У Львові на сьогодні діє чотири сервіси з прокату самокатів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button