Ремонт перед Національною оперою: хто його робить і навіщо?
Вважають, що покриття на Театральній площі зруйнувалося, бо при будівництві 30 років тому не зробили систему поливу зелених зон.
Вважають, що покриття на Театральній площі зруйнувалося, бо при будівництві 30 років тому не зробили систему поливу зелених зон.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Перед Національною оперою тривають ремонтні роботи. Фотографії будівництва публікувала журналістка Леся Падалка ще у червні.
На фейсбук-сторінці програми «Велике будівництво» пояснюють: це відновлення Театральної площі разом із фасадом опери, яке є благодійним проєктом компанії «Автомагістраль-Південь» – подарунком до Дня Незалежності.
Як зазначається, гранітні плити покриття і сходи на площі навколо Національної опери розтріскались, бетонна основа була частково зруйнована. Ймовірною причиною було те, що при будівництві 30 років тому не зробили систему поливу зелених зон. Тож для поливу на площу регулярно заїжджала вантажівка з цистерною, в той час як покриття не було розраховане під її вагу. А взимку гранітне покриття пошкоджувалось снігоприбиральною технікою. Бетонна основа також руйнувалася через сіль, якою обробляють ожеледь.
Компанія демонтує старі гранітні плити й замінює їх на нові. Також планують замінити електромережі, реконструювати опори ліхтарів, побудувати систему поливу зелених зон.
Фасад Опери хочуть пофарбувати, а також зробити гідроізоляцію цокольного поверху. Роботи розраховують завершити до Дня Незалежності 24 серпня.
Компанія «Автомагістраль-Південь» з Одеси є одним із фаворитів на тендерах «Укравтодору». Наприклад, у 2018-2019 роках вона отримала підрядів на найбільшу суму – понад 16 мільярдів гривень. У Києві компанія, зокрема, ремонтувала проспекти Дружби Народів, Заболотного, Бандери.
«Автомагістраль-Південь» фігурувала у низці кримінальних проваджень, які, утім, не були доведені до вироку.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті