Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Weston MacKinnon/unsplash

Президент США Джо Байден обіцяє зменшити транспортні викиди до 2030 року, запровадивши електрифікацію автобусів. Про це повідомляє Reuters. Транзитні автобуси на дизельному паливі вважаються одними з найгірших забруднювачів повітря, особливо в американських містах.

Переобладнання цих автобусів на акумуляторні батареї або паливні елементи може стати одним із найшвидших способів зменшити викиди парникових газів у транспортному секторі. В США на транспорт припадає 29% найбільшої частки викидів.

За даними Центру транспорту та навколишнього середовища, із приблизно 70 тисяч переважно дизельних транзитних автобусів країни у цей час лише близько 2% мають нульові викиди. Байден планує електрифікувати 50 тисяч дизельних автобусів, або приблизно 70% американського парку протягом наступних восьми років. Згідно з угодою, 7,5 мільярдів доларів підуть на програми електрифікації автобусів. Це фінансування також включає електричні шкільні автобуси. В адміністрації хочуть переконатись, що це фінансове наповнення стимулює створення добре оплачуваних робочих місць.

Наприклад, Китай переобладнав майже 60% свого автобусного парку, згідно з даними китайського уряду за 2020 рік. В Європі електробуси склали 6% від загальної кількості нових реєстрацій автобусів минулого року.

У Volkswagen стверджують, що у 2025 році автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння можуть стати менш прибутковими за електрокари.

Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button