США хочуть зменшити викиди завдяки електрифікації автобусів
Це дасть можливість створити нові робочі місця у сфері зеленої енергетики.
Це дасть можливість створити нові робочі місця у сфері зеленої енергетики.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Президент США Джо Байден обіцяє зменшити транспортні викиди до 2030 року, запровадивши електрифікацію автобусів. Про це повідомляє Reuters. Транзитні автобуси на дизельному паливі вважаються одними з найгірших забруднювачів повітря, особливо в американських містах.
Переобладнання цих автобусів на акумуляторні батареї або паливні елементи може стати одним із найшвидших способів зменшити викиди парникових газів у транспортному секторі. В США на транспорт припадає 29% найбільшої частки викидів.
За даними Центру транспорту та навколишнього середовища, із приблизно 70 тисяч переважно дизельних транзитних автобусів країни у цей час лише близько 2% мають нульові викиди. Байден планує електрифікувати 50 тисяч дизельних автобусів, або приблизно 70% американського парку протягом наступних восьми років. Згідно з угодою, 7,5 мільярдів доларів підуть на програми електрифікації автобусів. Це фінансування також включає електричні шкільні автобуси. В адміністрації хочуть переконатись, що це фінансове наповнення стимулює створення добре оплачуваних робочих місць.
Наприклад, Китай переобладнав майже 60% свого автобусного парку, згідно з даними китайського уряду за 2020 рік. В Європі електробуси склали 6% від загальної кількості нових реєстрацій автобусів минулого року.
У Volkswagen стверджують, що у 2025 році автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння можуть стати менш прибутковими за електрокари.
Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті