Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Weston MacKinnon/unsplash

Президент США Джо Байден обіцяє зменшити транспортні викиди до 2030 року, запровадивши електрифікацію автобусів. Про це повідомляє Reuters. Транзитні автобуси на дизельному паливі вважаються одними з найгірших забруднювачів повітря, особливо в американських містах.

Переобладнання цих автобусів на акумуляторні батареї або паливні елементи може стати одним із найшвидших способів зменшити викиди парникових газів у транспортному секторі. В США на транспорт припадає 29% найбільшої частки викидів.

За даними Центру транспорту та навколишнього середовища, із приблизно 70 тисяч переважно дизельних транзитних автобусів країни у цей час лише близько 2% мають нульові викиди. Байден планує електрифікувати 50 тисяч дизельних автобусів, або приблизно 70% американського парку протягом наступних восьми років. Згідно з угодою, 7,5 мільярдів доларів підуть на програми електрифікації автобусів. Це фінансування також включає електричні шкільні автобуси. В адміністрації хочуть переконатись, що це фінансове наповнення стимулює створення добре оплачуваних робочих місць.

Наприклад, Китай переобладнав майже 60% свого автобусного парку, згідно з даними китайського уряду за 2020 рік. В Європі електробуси склали 6% від загальної кількості нових реєстрацій автобусів минулого року.

У Volkswagen стверджують, що у 2025 році автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння можуть стати менш прибутковими за електрокари.

Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button