Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Наземним переходом на Хрещатику біля ЦУМа користуються вп’ятеро більше людей, ніж підземним. Про це йдеться в експерименті, який провів киянин Олександр Гречко.

Створення наземного переходу критикували водії, мовляв, це посилить затори. Однак за даними Центру організації дорожнього руху, пропускна спроможність вулиці навпаки виросла.

Фото: Максим Нефьодов

Перетин Хрещатику підземним переходом займає одну хвилину, наземним (з перетином дороги двічі та очікування зеленого сигналу світлофору) – дві. За п’ять циклів перемикання світлофорів, підземним переходом скористувались 99 пішоходів, а наземним – 520.

Минулого року біля ЦУМу почав працювати підземний перехід, який був закритий на реконструкцію в 2016 році. Підземний перехід на Хрещатику перекрили у 2016 році, після чого у квітні 2017 року там облаштували перший наземний перехід на центральній вулиці Києва.

Також там встановили знімний острівець безпеки. Його реалізували завдяки проєкту Громадського бюджету Urban Crew, який переміг у 2017 році.

Зараз у КМДА обіцяють облаштувати наземні переходи на «Арсенальній» та «Університеті». Проєкт облаштування переходу від метро «Університет» через бульвар Шевченка став переможцем ГБ у вересні 2019 року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button