Наземним переходом на Хрещатику користуються вп‘ятеро частіше за підземний
За п’ять циклів перемикання світлофорів підземним переходом скористувались 99 пішоходів, наземним – 520.
За п’ять циклів перемикання світлофорів підземним переходом скористувались 99 пішоходів, наземним – 520.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26348 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Наземним переходом на Хрещатику біля ЦУМа користуються вп’ятеро більше людей, ніж підземним. Про це йдеться в експерименті, який провів киянин Олександр Гречко.
Створення наземного переходу критикували водії, мовляв, це посилить затори. Однак за даними Центру організації дорожнього руху, пропускна спроможність вулиці навпаки виросла.
Фото: Максим Нефьодов
Перетин Хрещатику підземним переходом займає одну хвилину, наземним (з перетином дороги двічі та очікування зеленого сигналу світлофору) – дві. За п’ять циклів перемикання світлофорів, підземним переходом скористувались 99 пішоходів, а наземним – 520.
Минулого року біля ЦУМу почав працювати підземний перехід, який був закритий на реконструкцію в 2016 році. Підземний перехід на Хрещатику перекрили у 2016 році, після чого у квітні 2017 року там облаштували перший наземний перехід на центральній вулиці Києва.
Також там встановили знімний острівець безпеки. Його реалізували завдяки проєкту Громадського бюджету Urban Crew, який переміг у 2017 році.
Зараз у КМДА обіцяють облаштувати наземні переходи на «Арсенальній» та «Університеті». Проєкт облаштування переходу від метро «Університет» через бульвар Шевченка став переможцем ГБ у вересні 2019 року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
Comments are closed.
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті