Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Наземним переходом на Хрещатику біля ЦУМа користуються вп’ятеро більше людей, ніж підземним. Про це йдеться в експерименті, який провів киянин Олександр Гречко.

Створення наземного переходу критикували водії, мовляв, це посилить затори. Однак за даними Центру організації дорожнього руху, пропускна спроможність вулиці навпаки виросла.

Фото: Максим Нефьодов

Перетин Хрещатику підземним переходом займає одну хвилину, наземним (з перетином дороги двічі та очікування зеленого сигналу світлофору) – дві. За п’ять циклів перемикання світлофорів, підземним переходом скористувались 99 пішоходів, а наземним – 520.

Минулого року біля ЦУМу почав працювати підземний перехід, який був закритий на реконструкцію в 2016 році. Підземний перехід на Хрещатику перекрили у 2016 році, після чого у квітні 2017 року там облаштували перший наземний перехід на центральній вулиці Києва.

Також там встановили знімний острівець безпеки. Його реалізували завдяки проєкту Громадського бюджету Urban Crew, який переміг у 2017 році.

Зараз у КМДА обіцяють облаштувати наземні переходи на «Арсенальній» та «Університеті». Проєкт облаштування переходу від метро «Університет» через бульвар Шевченка став переможцем ГБ у вересні 2019 року.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Comments are closed.

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button