Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 23649 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Ernest Ojeh/unsplash.com

Експерти спростували думку, що електромобілі не набагато екологічніші за авто з двигунами внутрішнього згоряння. Виявилося, що протягом всього життєвого циклу електромобіля виділяється менше парникових газів, ніж в авто з ДВС, пише The Verge.

У дослідженні Міжнародної ради з чистого транспорту йдеться, що неважливо, де заряджався акумулятор електромобіля – в Європі, де розвинена відновлювальна енергетика або в Індії, де більша залежність від вугільних електростанцій.

«У нас багато лобістів з боку представників автомобільної промисловості, які стверджують, що електромобілі ненабагато екологічніші, якщо взяти до уваги виробництво електроенергії і акумуляторів. Ми хотіли розібратися в цьому і перевірити, чи правильні ці аргументи», – сказав один з дослідників ICCT Георг Бікер.

У дослідженні враховувалися викиди від електромобілів середнього розміру, які були зареєстровані в Індії, Китаї, США і Європі в 2021 році. Аналіз показав, що за весь життєвий цикл електромобіля в Європі рівень викиду на 66-69% нижче в порівнянні з бензиновим авто. У США електромобілі виробляють на 60-68% менше викидів. У Китаї, де все ще велика частка вугільних електростанцій, рівень викидів електромобілів нижче на 37-45%, в Індії – на 19-34%.

Дослідники відзначають, що при виробництві електромобілів виділяється більше викидів шкідливих речовин, ніж при створенні традиційного транспорту. Однак уже через рік використання електромобіля ці показники вирівнюються. Утилізація акумуляторів електромобілів також сприятиме подальшому зниженню шкідливих викидів.

Читайте також: Як переробляють старі батареї від електромобілів і чому це є проблемою?

Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button