Лише 29% наземного комунального транспорту в Києві мають кондиціонери
Всього у місті курсує 1068 одиниць комунального наземного транспорту.
Всього у місті курсує 1068 одиниць комунального наземного транспорту.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Києві лише 29% наземного муніципального транспорту мають кондиціонери. Про це йдеться у відповіді Департаменту транспортної інфраструктури на депутатський запит Ксенії Семенової.
Згідно з даними звіту «Київпастрансу» за 2020 рік, всього у місті курсує 1068 одиниць громадського транспорту. У відповіді ДТІ йдеться, що кондиціонери встановлені в 60 з 457 тролейбусів, 77 з 402 трамвайних вагонів, 322 з 709 автобусів.
Водії вмикають кондиціонер при температурі вищій за 24 градуси. У Києві цього літа неодноразово фіксували температурний рекорд, у деякі дні температура досягала 36 градусів і вище.
У метрополітені 777 з 817 вагонів метро мають припливно-витяжну вентиляцію, 40 – примусову. 102 кабіни машиністів електропоїздів обладнані кондиціонерами, 175 – примусовою вентиляцією, а 48 старших моделей – вентиляторами.
У «Київпастрансі» розповіли, що всі закупки громадського транспорту з 2014 року відбуваються з вимогою оснащення транспортних засобів кондиціонерами. За оновлення рухомого складу, транспорт без кондиціонерів замінюється на такий, що обладнаний системами кондиціонування.
Ми писали, що за останні чотири роки у Києві різко скорочується кількість пасажирів комунального громадського транспорту.
Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті