Лише 29% наземного комунального транспорту в Києві мають кондиціонери
Всього у місті курсує 1068 одиниць комунального наземного транспорту.
Всього у місті курсує 1068 одиниць комунального наземного транспорту.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 0 днів. За цей час ми опублікували 26728 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: kpt.kyiv.ua
У Києві лише 29% наземного муніципального транспорту мають кондиціонери. Про це йдеться у відповіді Департаменту транспортної інфраструктури на депутатський запит Ксенії Семенової.
Згідно з даними звіту «Київпастрансу» за 2020 рік, всього у місті курсує 1068 одиниць громадського транспорту. У відповіді ДТІ йдеться, що кондиціонери встановлені в 60 з 457 тролейбусів, 77 з 402 трамвайних вагонів, 322 з 709 автобусів.
Водії вмикають кондиціонер при температурі вищій за 24 градуси. У Києві цього літа неодноразово фіксували температурний рекорд, у деякі дні температура досягала 36 градусів і вище.
У метрополітені 777 з 817 вагонів метро мають припливно-витяжну вентиляцію, 40 – примусову. 102 кабіни машиністів електропоїздів обладнані кондиціонерами, 175 – примусовою вентиляцією, а 48 старших моделей – вентиляторами.
У «Київпастрансі» розповіли, що всі закупки громадського транспорту з 2014 року відбуваються з вимогою оснащення транспортних засобів кондиціонерами. За оновлення рухомого складу, транспорт без кондиціонерів замінюється на такий, що обладнаний системами кондиціонування.
Ми писали, що за останні чотири роки у Києві різко скорочується кількість пасажирів комунального громадського транспорту.
Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті