Лише 29% наземного комунального транспорту в Києві мають кондиціонери
Всього у місті курсує 1068 одиниць комунального наземного транспорту.
Всього у місті курсує 1068 одиниць комунального наземного транспорту.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: kpt.kyiv.ua
У Києві лише 29% наземного муніципального транспорту мають кондиціонери. Про це йдеться у відповіді Департаменту транспортної інфраструктури на депутатський запит Ксенії Семенової.
Згідно з даними звіту «Київпастрансу» за 2020 рік, всього у місті курсує 1068 одиниць громадського транспорту. У відповіді ДТІ йдеться, що кондиціонери встановлені в 60 з 457 тролейбусів, 77 з 402 трамвайних вагонів, 322 з 709 автобусів.
Водії вмикають кондиціонер при температурі вищій за 24 градуси. У Києві цього літа неодноразово фіксували температурний рекорд, у деякі дні температура досягала 36 градусів і вище.
У метрополітені 777 з 817 вагонів метро мають припливно-витяжну вентиляцію, 40 – примусову. 102 кабіни машиністів електропоїздів обладнані кондиціонерами, 175 – примусовою вентиляцією, а 48 старших моделей – вентиляторами.
У «Київпастрансі» розповіли, що всі закупки громадського транспорту з 2014 року відбуваються з вимогою оснащення транспортних засобів кондиціонерами. За оновлення рухомого складу, транспорт без кондиціонерів замінюється на такий, що обладнаний системами кондиціонування.
Ми писали, що за останні чотири роки у Києві різко скорочується кількість пасажирів комунального громадського транспорту.
Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті