Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Олександр Ласкавий

У Києві на маршруті №150 «Індустріальний шляхопровід – вулиця Милославська» змінився перевізник. Тепер там курсують 13 вживаних автобусів з Люксембургу – Volvo 7700 Hybrid. Киянин Антон Хаген поділився досвідом користування.

За його словами, автобус у дуже хорошому стані, мовляв, «якби не потерті сидіння, то і не скажеш, що йому 11-12 років». Також за м’якістю ходу вони набагато комфортніші за комунальні автобуси.

«Цікаво було спостерігати за роботою гібридної системи та роботизованої коробки I-Shift. Двигун вимикався далеко не на кожній зупинці, але коли це ставалося, то електродвигун розганяв автобус в межах першої передачі і далі вмикався дизель. Загалом роботизована коробка створює відчуття, наче в автобуса механіка, що дивно сприймається, коли розгон починався в електродвигуна», – написав Хаген.

Крім того, у автобусі немає квартирок, а лише два люки. У салоні транспорту є кондиціонер, але, як зазначає киянин, він майже не допомагає у спекотний день.


Вартість проїзду становить десять гривень, інтервал – приблизно 20 хвилин.

Низькопідлоговий міський автобус Volvo 7700 Hybrid оснащений гібридною силовою установкою паралельного типу, де дизельний двигун працює незалежно або в парі з електромотором. На невеликих швидкостях, в тому числі й при розгоні, працює виключно на електротязі. Дизельний двигун підключається при необхідності. Електромотор харчується від літій-іонних акумуляторних батарей, що заряджають, зокрема, при гальмуванні автобуса.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button