У Києві курсують вживані автобуси з Люксембургу. Наскільки комфортно ними їздити?
На маршруті Індустріальний шляхопровід – вулиця Милославська курсують вживані – Volvo 7700 Hybrid.
На маршруті Індустріальний шляхопровід – вулиця Милославська курсують вживані – Volvo 7700 Hybrid.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Києві на маршруті №150 «Індустріальний шляхопровід – вулиця Милославська» змінився перевізник. Тепер там курсують 13 вживаних автобусів з Люксембургу – Volvo 7700 Hybrid. Киянин Антон Хаген поділився досвідом користування.
За його словами, автобус у дуже хорошому стані, мовляв, «якби не потерті сидіння, то і не скажеш, що йому 11-12 років». Також за м’якістю ходу вони набагато комфортніші за комунальні автобуси.
«Цікаво було спостерігати за роботою гібридної системи та роботизованої коробки I-Shift. Двигун вимикався далеко не на кожній зупинці, але коли це ставалося, то електродвигун розганяв автобус в межах першої передачі і далі вмикався дизель. Загалом роботизована коробка створює відчуття, наче в автобуса механіка, що дивно сприймається, коли розгон починався в електродвигуна», – написав Хаген.
Крім того, у автобусі немає квартирок, а лише два люки. У салоні транспорту є кондиціонер, але, як зазначає киянин, він майже не допомагає у спекотний день.
Вартість проїзду становить десять гривень, інтервал – приблизно 20 хвилин.
Низькопідлоговий міський автобус Volvo 7700 Hybrid оснащений гібридною силовою установкою паралельного типу, де дизельний двигун працює незалежно або в парі з електромотором. На невеликих швидкостях, в тому числі й при розгоні, працює виключно на електротязі. Дизельний двигун підключається при необхідності. Електромотор харчується від літій-іонних акумуляторних батарей, що заряджають, зокрема, при гальмуванні автобуса.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті