Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Anton Hagen

Переможці конкурсу на перевезення пасажирів на маршрутах Києва отримали новий договір. На думку заступника голови КМДА Костянтина Усова, це найдетальніший з існуючих дотепер документів.

Наприклад, раніше у договорі прописувалась «наявність кондиціонеру». Але вони не завжди були справні або водії не вмикали його. Тепер у договорі вказано граничний температурний режим, який перевізники повинні забезпечити в салоні. Влітку це не більше 22 градусів, взимку не менше 15-ти.

Крім того, тепер водії мають бути в уніформі, вміти надавати першу домедичну допомогу та знати, як допомогти зайти чи вийти з автобусу людині з інвалідністю. Водії мають спілкуватися з пасажирами виключно українською мовою.

У салоні має бути плакат з інформацією про перевізника, водія, права та обов‘язки водія та пасажирів, а також способи зворотного зв’язку при потребі.

Усов пояснює, що для тих перевізників, які поки що працюють за укладеними раніше договорами, місто розробило проєкт додаткової угоди, яка містить усі ключові положення нового договору.

У той час же заступник голови КМДА не пояснив, як перевірятиметься дотримання вимог та які будуть санкції за невиконання.

За його словами, «вже завтра зранку перший загін маршруток по-київськи починає курсувати на маршруті №150 з початкової зупинки на Троєщині». Ми писали, що  на маршруті №150 «Індустріальний шляхопровід – вулиця Милославська» змінився перевізник. Тепер там курсують 13 вживаних автобусів з Люксембургу – Volvo 7700 Hybrid.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button