Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: chuttersnap/unsplash.com

У Києві перші електробуси на маршрутах громадського транспорту з’являться протягом двох років. Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.

Планується, що електротранспорт замінить рухомий склад із дизельними двигунами на двох автобусних маршрутах: № 55 «Дарницька площа – станція метро «Палац спорту» та № 62 «Ботанічний сад – Контрактова площа». За його словами, найближчим часом оголосять міжнародну процедуру закупівлі перших електробусів для «Київпастрансу».

Очікується, що місто придбає 17-20 електробусів та необхідні для їх роботи зарядні станції. Це допоможе скоротити викиди парникових газів на 537 тонн СО2 на рік. Закупівля електроавтобусів здійснюватиметься в рамках Кіотського протоколу.

Транспортний експерт Дмитро Беспалов вважає, що якщо Київ отримає електробуси без витрачання бюджетних грошей, це буде позитивною історією. Але існує дешевший екологічний транспорт – тролейбус. Зокрема, за приблизний бюджет 20 європейських електробусів можна купити близько 100 тролейбусів – це б дало позитивніший вплив, ніж від 20 електричних автобусів.

На його думку, масова закупівля дизельних автобусів дала кращий ефект для розвитку громадського транспорту. Крім того, електробуси вимагають іншої інфраструктури, яка витрачає більше ресурсів. З експлуатацією електробусів є більше проблем. Зокрема, цей вид транспорту потребує зупинки для підзарядки та має ліміт на використання акумулятора. Тому тролейбус у цьому сенсі має свої переваги: він може їздити без зупинок, а отже перевозить більшу кількість людей.

У лютому Київрада погодила проєкт цільових екологічних інвестицій на придбання автобусів з електричними двигунами. У КМР тоді пояснили, Кіотські квоти, це ті квоти, які країни продають одна одній за право викидати парникові гази в атмосферу. Україна реалізувала свої квоти Іспанії. Ці кошти понад три роки знаходяться на рахунках Міністерства екології. Зараз є 24 мільйони євро, які планують витратити на придбання електробусів. Київ – одне з міст, разом із Запоріжжям та Вінницею, які претендують на ці кошти. Київ претендує на 22% від суми.

Минулого року Київ отримав 200 автобусів виробництва білоруського заводу МАЗ. Місто придбало громадський транспорт на умовах лізингу.

Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button