В Україні оновлять норми будівництва автодоріг за принципами Vision Zero
В Україні відмовлятимуться від наземних переходів на жвавих автодорогах, лівих розворотів, а також від нечитабельної навігації.
В Україні відмовлятимуться від наземних переходів на жвавих автодорогах, лівих розворотів, а також від нечитабельної навігації.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Укравтодор анонсував оновлення норм будівництва автомобільних доріг і запевняє, що за основу змін до ДБН взято концепцію Vision Zero («Нуль смертей»). Головна ідея такого підходу – в усвідомленні того, що учасникам руху властиво робити помилки, а інфраструктура мусить мінімізувати шкоду від цих помилок.
ДерждорНДІ розробив проєкт змін до ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина I. Проєктування. Частина II. Будівництво». Зараз документ схвалила Науково-технічна рада Міністерства розвитку громад та територій і спрямувала на погодження у відповідальні міністерства.
Так, оновлені норми передбачатимуть:
«Оновлення будівельних норм щодо створення автомобільних доріг забезпечує реалізацію одного з важливих принципів програми Vision Zero», – запевняють в Укравтодорі.
З 2020 року в Україні почали проводити аудити безпеки доріг. Такий, зокрема, провели перед реконструкцією траси М-05 Київ–Одеса, яку фінансують із кредитних коштів ЄБРР. В результаті вирішили закрити 21 з 23 лівих розворотів, а наземні пішохідні переходи перетворити на підземні або надземні.
Також з 2021 року вирішили «покласти край нечитабельним шрифтам, невдалим кольоровим поєднанням та химерним розмірам знаків» й замінити дорожні знаки на всіх автошляхах. Нову навігацію випробували торік на десяти магістралях.
Читайте також: 10 заходів Vision Zero: львівський урбаніст розповів, як зменшити смертність на дорогах
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті