У Києві розробили спецперепустки на випадок нового локдауну. Це прямо дискримінує киян, які не мають авто
Спецперепустками зможуть скористатися підприємства та організації, які забезпечують життєдіяльність міста.
Спецперепустками зможуть скористатися підприємства та організації, які забезпечують життєдіяльність міста.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Київська влада розробила електронну систему для отримання спецперепусток у громадський транспорт на випадок посиленого карантину. Відсьогодні вона запрацювала у тестовому режимі.
За словами заступника голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Олексія Кулеби, наразі передумов для запровадження суворого карантину в Києві немає. Проте цього разу столична влада не хоче, «щоб третя хвиля застала столицю зненацька».
Оформити перепустки можна буде онлайн, ними зможуть скористатися підприємства та організації, які забезпечують життєдіяльність міста. Для запобігання фальсифікації, всіх працівників, поданих у списку, будуть перевіряти щодо працевлаштування в зазначеній установі, підприємстві чи організації. Якщо підприємство отримало спецперепустки, то транспортна картка працівника активується автоматично.
Щоб скористатися громадським транспортом, працівнику потрібно буде мати транспортну карту. Її можна додати в застосунок Київ Цифровий. Картки трьох видів – транспортна картка нового зразка, старого зразка та картка Киянина. Транспортні картки, власники яких не отримали право на спецперепустку, на час локдауну будуть заблоковані.
Загалом у Києві близько 70% жителів Києва користуються громадським транспортом і до карантину тільки метрополітен забезпечував понад 1,3 мільйона поїздок на день. Попри ризики, громадський транспорт залишається необхідністю для великих міст.
Обмеження громадського транспорту залишило окремі групи без можливості дістатися на роботу, самостійно відвідати лікаря або отримати соціальну допомогу. Ці рішення також створили нові нерівності у мобільності між людьми. Наприклад, власники авто могли виїхати за місто для відпочинку під час карантину. Експерти впевнені, що такі обмеження вплинуть на рівень автомобілекористування у майбутньому – тобто автівок в місті стане ще більше, а відповідно і заторів теж побільшає. Тож таким рішенням КМДА тільки погіршує поточну ситуацію з трафіком в місті.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті