Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: КМДА

На Подільсько-Воскресенському мосту демонтують надводну і підводну частини тимчасових опор. Загалом на сьогодні уже демонтовано 78% тимчасових опор аркового мосту, пише пресслужба КМДА.

Зараз паралельно з виконанням робіт із демонтажу надводної частини тимчасових опор спеціальні водолазні пости, демонтують підводну частину тимчасових опор. Одночасно з демонтажем тимчасових опор з-під балки жорсткості мосту через Дніпро виконують роботи з високоточного натяжіння та регулювання зусиль у вантових канатах.

Також проводяться роботи з розширення вулиці Набережно-Хрещатицької на ділянці від вулиці Хорива до вулиці Верхній Вал, роботи з нанесення гідроізоляції прогонових будов та влаштування асфальтобетонного покриття на різних ділянках мостового переходу.

За словами першого заступника голови Київської міськдержадміністрації Миколи Поворозника, автомобільне сполучення на Подільсько-Воскресенському переході планується відкрити до кінця року, наступним етапом буде будівництво метро.

Будівництво Подільсько-Вознесенського мосту було затверджене Київською міською державною адміністрацією ще в 1993 році. Будівництво неодноразово зупинялося і продовжувалося. У 2017 році проєкт мосту став об’єктом дослідження німецьких фахівців як приклад невдалого будівництва. Роботи пожвавилися у 2018 році, а перед місцевими виборами–2020 мер Віталій Кличко заявляв, що автосполучення на мосту відкриють до кінця року. Остання обіцянка – кінець 2021 року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button