Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 23632 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Vova Drozdey / Unsplash

Пляшки і бляшанки Coca-Cola виявилися найпоширенішим сміттям на пляжах Великої Британії. Такі результати масового прибирання пляжів, ініційованого організацією Surfers Against Sewage.

У прибиранні, що відбувалося 11-23 травня, взяли участь понад чотири тисячі волонтерів. Вони прибрали сміття з 18 тисяч кілометрів узбережжя, а потім підрахували, яке пакування траплялося найчастіше.

Майже половина (48%) усього пакування, знайденого на британських пляжах, і 65% всього брендованого сміття належало 12 брендам. При цьому від часу аналогічної акції у 2019 році ця «брудна дюжина» практично не змінилася: Coca-Cola, Walkers, McDonalds, Cadbury, Tesco, Lucozade, Costa Coffee, Mars Wrigley та Haribo.

Перше місце посідає Coca-Cola, на другому місці – Pepsi-Co.

«Брудна дванадцятка». Інфографіка: Surfers Against Sewage

Автори дослідження припускають, що на пляжах побільшало пляшок Stella Artois та Budweiser через пандемію COVID-19, коли в Британії закривали паби.

Чимало знайденого сміття підпадає під дію Deposit Return Scheme – британської системи, згідно з якою покупець доплачує гроші за покупку напою в пляшці або бляшанці й може повернути цю суму разом із пакуванням. Зокрема, покупці могли здати за такою схемою понад 80% відходів від Coca-Cola.

Водночас 63% всього сміття не було маркованим тим чи іншим брендом. З цієї кількості чверть складали сигаретні недопалки.

Нагадаємо, Coca-Cola заявила, що спробує продавати напої у паперових пляшках.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button