Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: David von Diemar / Unsplash

Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США (NHTSA) почала розслідування програмного забезпечення автопілоту Tesla після низки зіткнень із припаркованими автомобілями, повідомляє The Verge.

У фокусі розслідування – технології, які використовує програма для допомоги в керуванні машиною. Воно поширюється на моделі Y, X, S, та 3, випущені у 2014-2021 роках.

За даними відомства, з 2018 року трапилося 11 зіткнень автомобілів Tesla на автопілоті й автомобілів екстрених служб, припаркованих на місцях надзвичайних подій. Внаслідок таких ДТП 17 осіб було травмовано та одна людина загинула. У 2019 році в Індіані Tesla Model 3 врізалася в пожежну машину, загинув пасажир Тесли.

Більшість із цих інцидентів ставалися у темну пору доби та за наявності на дорозі таких сигнальних об’єктів, як світловідбивна розмітка, дорожні конуси, ліхтарі тощо.

У NHTSA підкреслюють, що наразі на ринку не існує автомобілів, які могли б їхати автономно без участі людини.

Функція автопілоту Tesla – це допоміжна система, обладнана сенсорами та камерами, покликана знижувати навантаження на водія, і яка допомагає центрувати автомобіль посередині смуги руху, дотримуватися певної швидкості тощо.

Натомість ця система не є власне автопілотом. Якщо повністю автономний транспортний засіб позначити рівнем п’ять, то автопілот Tesla відповідає рівню два.

Ілона Маска критикували як за саму оманливу назву «автопілот», так і за агресивне просування цієї функції. Хоч на сайті Tesla і вказано, що ввімкнений автопілот аж ніяк не означає, що машина є самокерованою, маркетингова стратегія компанії нерідко вводить водіїв в оману, особливо на тлі уявлення про Маска як про людину, яка займається технологіями майбутнього, навіть коли ті відверто застарілі.

Так, торік український відеоблогер їхав на задньому сидінні Tesla та намагався переконати поліцейських, які його зупинили за перевищення швидкості, в тому, що автомобілем керував не він, а автопілот.

Ще у 2018 році видання Wired писало про проблему розпізнавання автопілотом статичних об’єктів. Ця проблема прямо визнається у мануалах Tesla і Volvo.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button