Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 281 днів. За цей час ми опублікували 23527 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На залізничному маршруті Васильків-Київ будують нову колію для приміських електричок.

Васильків розташовано за 25 кілометрів від столиці, тут живе 40 тисяч людей. Більшість із них навчаються та працюють у Києві та їздять туди на маршрутках. Приміським потягом можна скористатися лише діставшись на маршрутці до станції Васильків-1, що розташована у селі Калинівка, або з Глевахи.

Зараз уряд вирішив профінансувати проєкт електрифікації залізниці до Василькова. Як заявив заступник міністра фінансів Олександр Кава в інтерв’ю Інтерфакс-Україна, цього року в державному бюджеті вперше в сучасній історії України передбачено 4,1 мільярда гривень на розвиток пасажирських перевезень залізницею. Також близько 3 мільярдів спрямовано на придбання 100 нових пасажирських вагонів.

«Маршрут Васильків–Київ займатиме 37 хвилин, які мешканці нашої громади проводитимуть у безпечному та комфортному Сіті-Експресі. Це дасть змогу не лише розвантажити місто від заторів, а й скоротити тривалість шляху до мінімуму», – повідомляла мерка Василькова Наталія Баласинович.

У Мінфіні сподіваються, що приміські електропоїзди з Києва до Василькова розвантажать дорогу М-05 Київ–Одеса в години пік на більш як тисячу автомобілів.

Нагадаємо, днями Укрзалізниця та Deutsche Bahn уклали договір про консультування у сфері пасажирських перевезень. У 2022 році команду німецьких фахівців планують залучити до безпосереднього управління пасажирськими перевезеннями.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button