Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 306 днів. За цей час ми опублікували 26374 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


У Дарницьке трамвайне депо Києва надійшов перший з 20 українських низькопідлогових трисекційних трамваїв «Татра-Юг К1Т306». Вони будуть закуплені за кредитні кошти від Європейського інвестиційного банку – в сумі 24,9 мільйона євро, повідомляє КМДА.

У вагоні 59 місць для сидіння, зокрема виділене місце для людей з інвалідністю. У кабіні водія та в салоні є кондиціонери. Всього такий трамвай може перевозити близько 260 пасажирів.

У салоні спереду і ззаду встановлені відеокамери для фіксації дорожнього руху і салону всередині. Трамвай оснащений GPS-трекером, системою електронного квитка та системою підрахунку і обліку пасажирів. Решту вагонів мають поставити до січня 2023 року.

Також Київ отримав ще три польських низькопідлогових 26-метрових трамваї Pesa на 60 сидячих місць. Ще три таких вагони повинні поставити до кінця 2021 року. У них також є місця для людей з інвалідністю та пандуси, кондиціонери в кабіні водія і в салоні, GPS-трекери та системи відеоспостереження, аудіовізуального сповіщення, електронного квитка та обліку пасажирів.

У Київпастрансі уточнили, що «Татра-Юг К1Т306 та три польських Pesa курсуватимуть на маршрутах 28 та 35 на лівому березі.

У січні консорціум компанії «Татра-Юг» та Запорізького хлібокомбінату №1 переміг у тендері на постачання «Київпастрансу» 20 трамваїв. Роль хлібокомбіната в цій угоді – фінансове забезпечення виконання кваліфікаційних вимог тендеру, пояснював транспортний експерт Іван Черниш.

Фото: КМДА

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button