На лівому березі їздитиме новий трамвай українського виробництва. Очікуються ще 19
Також Київ отримав ще три польських низькопідлогових трамваї Pesa, які теж курсуватимуть на лівому березі.
Також Київ отримав ще три польських низькопідлогових трамваї Pesa, які теж курсуватимуть на лівому березі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Дарницьке трамвайне депо Києва надійшов перший з 20 українських низькопідлогових трисекційних трамваїв «Татра-Юг К1Т306». Вони будуть закуплені за кредитні кошти від Європейського інвестиційного банку – в сумі 24,9 мільйона євро, повідомляє КМДА.
У вагоні 59 місць для сидіння, зокрема виділене місце для людей з інвалідністю. У кабіні водія та в салоні є кондиціонери. Всього такий трамвай може перевозити близько 260 пасажирів.
У салоні спереду і ззаду встановлені відеокамери для фіксації дорожнього руху і салону всередині. Трамвай оснащений GPS-трекером, системою електронного квитка та системою підрахунку і обліку пасажирів. Решту вагонів мають поставити до січня 2023 року.
Також Київ отримав ще три польських низькопідлогових 26-метрових трамваї Pesa на 60 сидячих місць. Ще три таких вагони повинні поставити до кінця 2021 року. У них також є місця для людей з інвалідністю та пандуси, кондиціонери в кабіні водія і в салоні, GPS-трекери та системи відеоспостереження, аудіовізуального сповіщення, електронного квитка та обліку пасажирів.
У Київпастрансі уточнили, що «Татра-Юг К1Т306 та три польських Pesa курсуватимуть на маршрутах 28 та 35 на лівому березі.
У січні консорціум компанії «Татра-Юг» та Запорізького хлібокомбінату №1 переміг у тендері на постачання «Київпастрансу» 20 трамваїв. Роль хлібокомбіната в цій угоді – фінансове забезпечення виконання кваліфікаційних вимог тендеру, пояснював транспортний експерт Іван Черниш.
Фото: КМДА
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті