Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


У Дарницьке трамвайне депо Києва надійшов перший з 20 українських низькопідлогових трисекційних трамваїв «Татра-Юг К1Т306». Вони будуть закуплені за кредитні кошти від Європейського інвестиційного банку – в сумі 24,9 мільйона євро, повідомляє КМДА.

У вагоні 59 місць для сидіння, зокрема виділене місце для людей з інвалідністю. У кабіні водія та в салоні є кондиціонери. Всього такий трамвай може перевозити близько 260 пасажирів.

У салоні спереду і ззаду встановлені відеокамери для фіксації дорожнього руху і салону всередині. Трамвай оснащений GPS-трекером, системою електронного квитка та системою підрахунку і обліку пасажирів. Решту вагонів мають поставити до січня 2023 року.

Також Київ отримав ще три польських низькопідлогових 26-метрових трамваї Pesa на 60 сидячих місць. Ще три таких вагони повинні поставити до кінця 2021 року. У них також є місця для людей з інвалідністю та пандуси, кондиціонери в кабіні водія і в салоні, GPS-трекери та системи відеоспостереження, аудіовізуального сповіщення, електронного квитка та обліку пасажирів.

У Київпастрансі уточнили, що «Татра-Юг К1Т306 та три польських Pesa курсуватимуть на маршрутах 28 та 35 на лівому березі.

У січні консорціум компанії «Татра-Юг» та Запорізького хлібокомбінату №1 переміг у тендері на постачання «Київпастрансу» 20 трамваїв. Роль хлібокомбіната в цій угоді – фінансове забезпечення виконання кваліфікаційних вимог тендеру, пояснював транспортний експерт Іван Черниш.

Фото: КМДА

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button