Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Viktor Nikolaienko / Unsplash

Київпастранс оголосив тендер на закупівлю 17 електричних автобусів у комплекті з зарядними станціями – зокрема чотирма «швидкими» зарядками потужністю 160 кВт і дев’ятьма тривалого циклу потужністю 60 кВт.

На електробуси та зарядні станції місто готове витратити майже 320 мільйонів гривень. Аукціон відбудеться 22 листопада, а останній термін поставок – кінець 2022 року.

«На ці гроші можна було придбати 64 дизельних автобуси та з їхньою допомогою замінити 130 маршруток (а це близько 10 маршрутів), або 35 тролейбусів з автономним ходом. Замість цього ми отримуємо піар-проєкт, що ніяк не покращить ситуацію з транспортом у місті», – коментує транспортний експерт Іван Черниш.

Раніше у КМДА повідомляли, що ці електробуси мають замінити дизельні автобуси на маршрутах 55 і 62.

Закупівлю здійснюють за Кіотським протоколом – за кошти, що Міністерство екології отримало за продаж «парникових квот» Іспанії. Сума становить 24 мільйони євро (приблизно мільярд гривень), з яких Київ претендує на 22%.

Транспортний експерт Дмитро Беспалов позитивно ставиться до отримання електробусів без витрачання грошей міського бюджету. Однак наголошує, що існує й інший екологічний транспорт – тролейбус, який коштує значно дешевше.

Крім того, як і Черниш, він вважає, що масова закупівля дизельних автобусів дала б кращий ефект для розвитку громадського транспорту.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button