Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Viktor Nikolaienko / Unsplash

Київпастранс оголосив тендер на закупівлю 17 електричних автобусів у комплекті з зарядними станціями – зокрема чотирма «швидкими» зарядками потужністю 160 кВт і дев’ятьма тривалого циклу потужністю 60 кВт.

На електробуси та зарядні станції місто готове витратити майже 320 мільйонів гривень. Аукціон відбудеться 22 листопада, а останній термін поставок – кінець 2022 року.

«На ці гроші можна було придбати 64 дизельних автобуси та з їхньою допомогою замінити 130 маршруток (а це близько 10 маршрутів), або 35 тролейбусів з автономним ходом. Замість цього ми отримуємо піар-проєкт, що ніяк не покращить ситуацію з транспортом у місті», – коментує транспортний експерт Іван Черниш.

Раніше у КМДА повідомляли, що ці електробуси мають замінити дизельні автобуси на маршрутах 55 і 62.

Закупівлю здійснюють за Кіотським протоколом – за кошти, що Міністерство екології отримало за продаж «парникових квот» Іспанії. Сума становить 24 мільйони євро (приблизно мільярд гривень), з яких Київ претендує на 22%.

Транспортний експерт Дмитро Беспалов позитивно ставиться до отримання електробусів без витрачання грошей міського бюджету. Однак наголошує, що існує й інший екологічний транспорт – тролейбус, який коштує значно дешевше.

Крім того, як і Черниш, він вважає, що масова закупівля дизельних автобусів дала б кращий ефект для розвитку громадського транспорту.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button