Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

Компанія PepsiCo представила стратегію, націлену змінити підхід до ведення бізнесу. Стратегія передбачає відповідальну закупівлю сировини, більш екологічне виробництво і продаж продукції.

Стратегічна трансформація компанії орієнтована на три ключові напрямки: стале землеробство (планується впровадити таку практику на понад трьох мільйонах гектарах землі, закуповувати сільськогосподарську сировину тільки з відповідальних джерел, інвестувати в покращення життя більш ніж 250 тисяч людей, задіяних в сільськогосподарському ланцюжку поставок). Сталий ланцюжок поставок включає вуглецеву нейтральність до 2040 року та відновлення 100% води, яку використовує компанія.

Також компанія планує розширити асортимент за рахунок корисних продуктів, у тому числі, які виготовляються з рослинного білку, цільних зернових інгредієнтів, горіхів та насіння. Ще планується зниження доданих цукру та солі.

PepsiCo прагне стати повністю вуглецево-нейтральною компанією до 2040 року, відновлювати 100% використаної води до 2030 року, змінити упаковку продукції  на більш  екологічну, включаючи 50%-е скорочення  первинного пластику в упаковці напоїв до 2030 року, та сприяти побудові економіки замкнутого циклу.

За даними Break Free From Plastic, у 2020 році PepsiCo зайняла друге місце серед світових компаній, які забруднюють планету пластиком. Позаминулого року компанія була на третьому місці, поступившись Coca-Cola та Nestlе.

В Україні найбільшими забруднювачами пластиком є компанії Coca-Cola, Roshen та PepsiCo. Так, майже 8% пластику на вулицях належать бренду PepsiCo.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button