Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

Компанія PepsiCo представила стратегію, націлену змінити підхід до ведення бізнесу. Стратегія передбачає відповідальну закупівлю сировини, більш екологічне виробництво і продаж продукції.

Стратегічна трансформація компанії орієнтована на три ключові напрямки: стале землеробство (планується впровадити таку практику на понад трьох мільйонах гектарах землі, закуповувати сільськогосподарську сировину тільки з відповідальних джерел, інвестувати в покращення життя більш ніж 250 тисяч людей, задіяних в сільськогосподарському ланцюжку поставок). Сталий ланцюжок поставок включає вуглецеву нейтральність до 2040 року та відновлення 100% води, яку використовує компанія.

Також компанія планує розширити асортимент за рахунок корисних продуктів, у тому числі, які виготовляються з рослинного білку, цільних зернових інгредієнтів, горіхів та насіння. Ще планується зниження доданих цукру та солі.

PepsiCo прагне стати повністю вуглецево-нейтральною компанією до 2040 року, відновлювати 100% використаної води до 2030 року, змінити упаковку продукції  на більш  екологічну, включаючи 50%-е скорочення  первинного пластику в упаковці напоїв до 2030 року, та сприяти побудові економіки замкнутого циклу.

За даними Break Free From Plastic, у 2020 році PepsiCo зайняла друге місце серед світових компаній, які забруднюють планету пластиком. Позаминулого року компанія була на третьому місці, поступившись Coca-Cola та Nestlе.

В Україні найбільшими забруднювачами пластиком є компанії Coca-Cola, Roshen та PepsiCo. Так, майже 8% пластику на вулицях належать бренду PepsiCo.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button