PepsiCo планує досягти вуглецевої нейтральності до 2040 року
PepsiCo представила екологічну стратегію розвитку компанії.
PepsiCo представила екологічну стратегію розвитку компанії.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Компанія PepsiCo представила стратегію, націлену змінити підхід до ведення бізнесу. Стратегія передбачає відповідальну закупівлю сировини, більш екологічне виробництво і продаж продукції.
Стратегічна трансформація компанії орієнтована на три ключові напрямки: стале землеробство (планується впровадити таку практику на понад трьох мільйонах гектарах землі, закуповувати сільськогосподарську сировину тільки з відповідальних джерел, інвестувати в покращення життя більш ніж 250 тисяч людей, задіяних в сільськогосподарському ланцюжку поставок). Сталий ланцюжок поставок включає вуглецеву нейтральність до 2040 року та відновлення 100% води, яку використовує компанія.
Також компанія планує розширити асортимент за рахунок корисних продуктів, у тому числі, які виготовляються з рослинного білку, цільних зернових інгредієнтів, горіхів та насіння. Ще планується зниження доданих цукру та солі.
PepsiCo прагне стати повністю вуглецево-нейтральною компанією до 2040 року, відновлювати 100% використаної води до 2030 року, змінити упаковку продукції на більш екологічну, включаючи 50%-е скорочення первинного пластику в упаковці напоїв до 2030 року, та сприяти побудові економіки замкнутого циклу.
За даними Break Free From Plastic, у 2020 році PepsiCo зайняла друге місце серед світових компаній, які забруднюють планету пластиком. Позаминулого року компанія була на третьому місці, поступившись Coca-Cola та Nestlе.
В Україні найбільшими забруднювачами пластиком є компанії Coca-Cola, Roshen та PepsiCo. Так, майже 8% пластику на вулицях належать бренду PepsiCo.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті