Торговельні центри Dream Town перейменували та перефарбували
Нову айдентику розробляла креативна агенція Banda.
Нову айдентику розробляла креативна агенція Banda.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: RAU
Власники торговельних центрів Dream Town — двох будівель, які простягаються вздовж Оболонського проспекту між станціями «Оболонь» та «Героїв Дніпра» — провели ребрендинг. Нову айдентику розробляла креативна агенція Banda, повідомляє RAU.
Відтепер Dream Town називається просто Dream, а будівлі, які раніше розрізняли за номерами 1 і 2 перейменували на Dream Yellow та Dream Berry. Відповідно, фасад першої будівлі перефарбували у жовтий колір, а другої – у фіолетовий.
На фейсбук-сторінці ТРЦ опублікували відео, на якому один із власників Гарік Корогодський проштрикує мачете літери на даху комплексу. Від оновленої назви утворили слоган «ЗаDreamбись».
Кадр із відео. Деякі ЗМІ звертають увагу на те, що Dream Berry — це назва популярного сорту марихуани
Повідомляють, що у центрах покращили навігацію, змонтували нове вуличне освітлення та оновили паркінг.
Корогодський анонсував оновлення ще три роки тому. У проєкт планувалося вкласти 12 мільйонів доларів і передбачалося, що ребрендинг підвищить відвідуваність на 40%.
Принципова зміна стосувалася запровадження зонування. Орендарів згрупували за напрямками: наприклад, спортивні магазини розміщувалися поряд, формувалася зона гаджетів, зона одягу, товарів для дому тощо. Таким чином відвідувачу ТРЦ, який шукає товари певної групи, не потрібно витрачати час на пересування від одного магазину до іншого.
З атріумів вирішили прибрати невеликі кафе. Натомість звільнений простір віддали під зони відпочинку.
Кадр із відео
У 2020 році у першому ТРЦ, який зараз називається Dream Yellow, відкрили магазин H&M площею понад 3000 квадратних метрів. Це наразі найбільший в Україні магазин шведського рітейлера. Під нього переробляли зонування центру, він зайняв весь простір від вхідної групи до атріуму.
Такожна третьому поверсі закрили аквапарк, звільнивши простір під спортивний хаб площею понад 22 тисячі метрів.
Нагадаємо, парковку на вулицях біля ТРЦ Dream зробили платною: 25 гривень на годину.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті