Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На проспекті Перемоги, 94/1 в Києві відкрили супермаркет мережі «Сільпо», присвячений темі шпигунів та загадок.

У магазині розмістили прилади для стеження, такі як монітори, камери та дрони, і схеми агентського знаряддя.

Над відділом бакалії встановлено 19 плазм і камеру з датчиком, що розпізнає обличчя та імітує особисті дані, як-от відбитки пальців.

Для промоції нового супермаркету створили зашифрований білборд. Перші троє покупців, які розгадають ребус і напишуть про це у секретний чат, отримають подарунки.

На стінах зобразили знаменитих шпигунів, таких як Мата Гарі та Ріхард Зорге.

У відділі овочів і фруктів встановили фігуру агента Банана.

Неподалік цього відділу – детальний огляд знакових шпигунських автомобілів з їхніми прихованими особливостями.

Мережа «Сільпо», що входить до Fozzy Group, зараз налічує понад 310 супермаркетів, зокрема чотири Le Silpo. Понад 80 супермаркетів – «дизайнерські», оформлені у тій чи іншій тематиці.

Нагадаємо, що Fozzy Group відкрила мережу спортклубів Apollo Next.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button