На проспекті Перемоги відкрили «шпигунський Сільпо» (фото)
Над відділом бакалії встановлено екрани і камеру з датчиком, що розпізнає обличчя та імітує особисті дані.
Над відділом бакалії встановлено екрани і камеру з датчиком, що розпізнає обличчя та імітує особисті дані.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На проспекті Перемоги, 94/1 в Києві відкрили супермаркет мережі «Сільпо», присвячений темі шпигунів та загадок.
У магазині розмістили прилади для стеження, такі як монітори, камери та дрони, і схеми агентського знаряддя.
Над відділом бакалії встановлено 19 плазм і камеру з датчиком, що розпізнає обличчя та імітує особисті дані, як-от відбитки пальців.
Для промоції нового супермаркету створили зашифрований білборд. Перші троє покупців, які розгадають ребус і напишуть про це у секретний чат, отримають подарунки.
На стінах зобразили знаменитих шпигунів, таких як Мата Гарі та Ріхард Зорге.
У відділі овочів і фруктів встановили фігуру агента Банана.
Неподалік цього відділу – детальний огляд знакових шпигунських автомобілів з їхніми прихованими особливостями.
Мережа «Сільпо», що входить до Fozzy Group, зараз налічує понад 310 супермаркетів, зокрема чотири Le Silpo. Понад 80 супермаркетів – «дизайнерські», оформлені у тій чи іншій тематиці.
Нагадаємо, що Fozzy Group відкрила мережу спортклубів Apollo Next.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті