На проспекті Перемоги відкрили «шпигунський Сільпо» (фото)
Над відділом бакалії встановлено екрани і камеру з датчиком, що розпізнає обличчя та імітує особисті дані.
Над відділом бакалії встановлено екрани і камеру з датчиком, що розпізнає обличчя та імітує особисті дані.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 7 днів. За цей час ми опублікували 26780 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
На проспекті Перемоги, 94/1 в Києві відкрили супермаркет мережі «Сільпо», присвячений темі шпигунів та загадок.
У магазині розмістили прилади для стеження, такі як монітори, камери та дрони, і схеми агентського знаряддя.
Над відділом бакалії встановлено 19 плазм і камеру з датчиком, що розпізнає обличчя та імітує особисті дані, як-от відбитки пальців.
Для промоції нового супермаркету створили зашифрований білборд. Перші троє покупців, які розгадають ребус і напишуть про це у секретний чат, отримають подарунки.
На стінах зобразили знаменитих шпигунів, таких як Мата Гарі та Ріхард Зорге.
У відділі овочів і фруктів встановили фігуру агента Банана.
Неподалік цього відділу – детальний огляд знакових шпигунських автомобілів з їхніми прихованими особливостями.
Мережа «Сільпо», що входить до Fozzy Group, зараз налічує понад 310 супермаркетів, зокрема чотири Le Silpo. Понад 80 супермаркетів – «дизайнерські», оформлені у тій чи іншій тематиці.
Нагадаємо, що Fozzy Group відкрила мережу спортклубів Apollo Next.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті