На проспекті Перемоги відкрили «шпигунський Сільпо» (фото)
Над відділом бакалії встановлено екрани і камеру з датчиком, що розпізнає обличчя та імітує особисті дані.
Над відділом бакалії встановлено екрани і камеру з датчиком, що розпізнає обличчя та імітує особисті дані.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 277 днів. За цей час ми опублікували 23483 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На проспекті Перемоги, 94/1 в Києві відкрили супермаркет мережі «Сільпо», присвячений темі шпигунів та загадок.
У магазині розмістили прилади для стеження, такі як монітори, камери та дрони, і схеми агентського знаряддя.
Над відділом бакалії встановлено 19 плазм і камеру з датчиком, що розпізнає обличчя та імітує особисті дані, як-от відбитки пальців.
Для промоції нового супермаркету створили зашифрований білборд. Перші троє покупців, які розгадають ребус і напишуть про це у секретний чат, отримають подарунки.
На стінах зобразили знаменитих шпигунів, таких як Мата Гарі та Ріхард Зорге.
У відділі овочів і фруктів встановили фігуру агента Банана.
Неподалік цього відділу – детальний огляд знакових шпигунських автомобілів з їхніми прихованими особливостями.
Мережа «Сільпо», що входить до Fozzy Group, зараз налічує понад 310 супермаркетів, зокрема чотири Le Silpo. Понад 80 супермаркетів – «дизайнерські», оформлені у тій чи іншій тематиці.
Нагадаємо, що Fozzy Group відкрила мережу спортклубів Apollo Next.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті