На проспекті Перемоги відкрили «шпигунський Сільпо» (фото)
Над відділом бакалії встановлено екрани і камеру з датчиком, що розпізнає обличчя та імітує особисті дані.
Над відділом бакалії встановлено екрани і камеру з датчиком, що розпізнає обличчя та імітує особисті дані.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
На проспекті Перемоги, 94/1 в Києві відкрили супермаркет мережі «Сільпо», присвячений темі шпигунів та загадок.
У магазині розмістили прилади для стеження, такі як монітори, камери та дрони, і схеми агентського знаряддя.
Над відділом бакалії встановлено 19 плазм і камеру з датчиком, що розпізнає обличчя та імітує особисті дані, як-от відбитки пальців.
Для промоції нового супермаркету створили зашифрований білборд. Перші троє покупців, які розгадають ребус і напишуть про це у секретний чат, отримають подарунки.
На стінах зобразили знаменитих шпигунів, таких як Мата Гарі та Ріхард Зорге.
У відділі овочів і фруктів встановили фігуру агента Банана.
Неподалік цього відділу – детальний огляд знакових шпигунських автомобілів з їхніми прихованими особливостями.
Мережа «Сільпо», що входить до Fozzy Group, зараз налічує понад 310 супермаркетів, зокрема чотири Le Silpo. Понад 80 супермаркетів – «дизайнерські», оформлені у тій чи іншій тематиці.
Нагадаємо, що Fozzy Group відкрила мережу спортклубів Apollo Next.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті