Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 290 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Ціна квадратного метра у житлових будинках на вулиці Глибочицькій в Подільському районі Києва коливається від 1,5 до трьох тисяч доларів. Водночас ЖК будуються без урахування генплану і без створення відповідної інфраструктури, пишуть «Тексти».

В комплексах на цій вулиці вже збудували три тисячі квартир, ще стільки ж знаходяться у стані будівництва – це приблизно 15 тисяч мешканців (з них мінімум 1,5 тисячі школярів, 600 дошкільнят) та до шести тисяч автомобілів. При будівництві капітально не перебудували водогін, енергомережі, теплові мережі, не збудовано і не планується будівництво жодного дитячого садочку, школи, поліклініки чи закладу спорту або дозвілля.

Вже зараз трафік призводить до заторів навіть у межах користувачів самої вулиці. Треба врахувати, що поблизу є офіси, магазини, виробництва, поліційний ізолятор, бази обслуговування авто СБУ, Управління справами Верховної Ради, гаражі, до яких їдуть ще багато авто.
Після відкриття Подільського мостового переходу, який обіцяють відкрити протягом двох років, транзитне навантаження на вулицю зросте.

За документами, вулиця в зоні охоронюваного ландшафту Стародавнього Києва, гори Щекавиці, з обмеженням по новій висоті забудови у максимум дев’ять поверхів.

Через вулицю проходить трамвайна лінія. Місцева влада обіцяла реконструювати колію до 2021 року, але це не зроблено. Колія нерівна та експлуатується багато років, через що трамвай вібрує та створює шум на зношеній дорозі. Обладнаних зупинок на всю вулицю – чотири, решта зупинок – це засипаний великим щебенем пісок або порепаний асфальт без навісу.

Трамвай на цій вулиці витісняють приватні авто. Власники не платять за паркування на тротуарах. Велосипедні доріжки тут також відсутні.
На фото вище – приватний паркінг на міському тротуарі. Пішохідну зебру майже стерли, через неї одні авто заїжджають на тротуар поряд з зупинкою, а інші – паркуються деінде.
Перепад висот між крутосхилами над вулицею сягає висоти понад 9 поверхів. На схилах у багатьох місцях хащі використовують для несанкціонованого скидання сміття.

Вздовж вулиці ростуть висаджені у 70-х тополі, які скидають алергенний пух влітку, а решту часу виживають на узбіччі, перманентно їхнє коріння заливають бетоном та закидають будівельним сміттям.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button