Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

У першій половині 2021 року в Німеччині послугами громадського транспорту скористались 3,5 мільярда пасажирів, що на 18% менше у порівнянні з тим же періодом минулого року. Про це пише ЦТС. За даними Федеральної служби статистики Німеччини, число пасажирів в першому півріччі 2021 року в порівнянні з аналогічним періодом 2019 скоротилось на 42%.

У першому кварталі цього року обсяг перевезень пасажирів поїздами далекого сполучення впав на 67% відносно того ж періоду 2020 року, в регіональному сполученні – на 38%. У другому кварталі 2021 року загальний пасажиропотік на громадському транспорті відносно квітня-червня 2020 року зріс на 20%.

Обсяг пасажирських перевезень в трамваях та метро в першому півріччі поточного року в порівнянні з 2020 роком зменшився на 23%. Поїздки на автобусах у той же період скоротились лише на 10%.

З січня по червень 2021 року поїздами далекого сполучення скористались 28 мільйонів пасажирів, що на 54% менше у порівнянні з тим же періодом 2020 року. Водночас літом спостерігалась тенденція до відновлення обсягів перевезень. У цей же період автобусами дальнього сполучення скористались 300 тисяч пасажирів, що на 92% нижче у порівнянні з січнем-червнем 2020 року. Основною передумовою стало рішення найбільшого оператора пасажирських перевезень FlixMobility збільшити число поїздів FlixTrain.

Згідно з даними берлінського центру соціальних досліджень, користування громадським транспортом різко скоротилось через пандемію коронавірусу. Люди надавали перевагу власному авто навіть коли обмеження послабили. Експерти стверджують, що ця статистика не скоро зміниться.

До факторів відмови від громадського транспорту експерти відносять: негнучкі графіки та проблеми з маршрутами. Крім того, за даними дослідження, люди з високим доходом у мегаполісах рідше користуються громадським транспортом, ніж у маленьких містах.

Дослідники припускають, що такі послуги, як автобуси-шатли за запитом, які можна замовити через додаток, можуть стати вирішенням цієї проблеми.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button