70% діяльності BlaBlaCar зосереджено «поза Європою» — передусім в Україні та Бразилії
Україна стала одним із ключових ринків для компанії, де сервісом користується понад 8 мільйонів людей.
Україна стала одним із ключових ринків для компанії, де сервісом користується понад 8 мільйонів людей.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Наразі 70% діяльності BlaBlaCar зосереджено «за межами Європи» — це в першу чергу Україна і Бразилія. Про це повідомляється у блозі компанії.
BlaBlaCar — це карпулінгова платформа для пошуку попутників, заснована у 2006 році. Зазвичай застосунком користуються для подорожей між містами або країнами.
Пресслужба BlaBlaCar зазначає, що компанії вдалося подвоїти кількість користувачів з 2018 року завдяки швидкому зростанню в Україні, Східній Європі та Латинській Америці.
Україна стала одним із ключових ринків для компанії, де сервісом користується понад 8 мільйонів людей. Щомісяця BlaBlaCar використовує понад один мільйон українців.
З сервісом BlaBlaCar було пов’язано кілька резонансних безпекових випадків. Так, у 2019 році поліція відкрила справу про згвалтування водієм попутниці, яку він віз з Одеси до Черкас. У 2016 році двоє чоловіків вбили водія, щоб заволодіти його автомобілем.
У BlaBlaCar, реагуючи на ці випадки, наголошували, що кожен водій, що користується сервісом, надає свою фотографію, номер телефону, інформацію про себе і транспортний засіб, зокрема й номерні знаки.
Читайте також: Нам по дорозі: як українці вчаться користуватись сервісом Blablacar
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті