Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Jovan Vasiljević / Unsplash

Наразі 70% діяльності BlaBlaCar зосереджено «за межами Європи» — це в першу чергу Україна і Бразилія. Про це повідомляється у блозі компанії.

BlaBlaCar — це карпулінгова платформа для пошуку попутників, заснована у 2006 році. Зазвичай застосунком користуються для подорожей між містами або країнами.

Пресслужба BlaBlaCar зазначає, що компанії вдалося подвоїти кількість користувачів з 2018 року завдяки швидкому зростанню в Україні, Східній Європі та Латинській Америці.

Україна стала одним із ключових ринків для компанії, де сервісом користується понад 8 мільйонів людей. Щомісяця BlaBlaCar використовує понад один мільйон українців.

З сервісом BlaBlaCar було пов’язано кілька резонансних безпекових випадків. Так, у 2019 році поліція відкрила справу про згвалтування водієм попутниці, яку він віз з Одеси до Черкас. У 2016 році двоє чоловіків вбили водія, щоб заволодіти його автомобілем.

У BlaBlaCar, реагуючи на ці випадки, наголошували, що кожен водій, що користується сервісом, надає свою фотографію, номер телефону, інформацію про себе і транспортний засіб, зокрема й номерні знаки.

Читайте також: Нам по дорозі: як українці вчаться користуватись сервісом Blablacar

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button