Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 23637 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Будівництво Великої окружної дороги запроєктовано в 1966 році, але так і не було реалізовано. Аби коло окружної замкнулося, необхідно побудувати два мости через Дніпро та дорожню дугу на лівобережжі за межами житлових районів, пише «Економічна правда». Нещодавно вартість зведення ділянки кільцевої збільшилась більш ніж утричі.

Переможцем тендеру на будівництво ділянки великої кільцевої дороги, частини окружної, протяжністю два кілометри (від вулиці Сім’ї Кульженків до вулиці Богатирської) стала компанія «Еко-буд-трейд», яку пов’язують із Денисом Комарницьким. Компанія має звести відрізок за 325,91 мільйона гривень. У лютому 2020 року вартість робіт зросла до 1,126 мільярда.

У Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд пояснюють, що зростання вартості проєкту пов’язане з об’єктивними причинами: зростанням цін на матеріально-технічні та трудові ресурси, змінами вимог ДБН, змінами нормативів щодо визначення рівня прибутку та адміністративних витрат, виникненням додаткових обсягів робіт.

За даними експертизи, «під насипом запроєктованої автомобільної дороги обсяг будівельного сміття і побутових відходів у структурі ґрунтів становив до 75%». Тож генеральний проєктувальник Інститут «Київдормістпроект» включив до переліку робіт заміну слабких та заторфованих ґрунтів піском, у результаті чого кошторисна вартість об’єкта збільшилася на 800 мільйонів.

Водночас правоохоронці відкрили кримінальне провадження за фактом привласнення бюджетних коштів. Слідчі разом з фахівцями взяли 20 зразків ґрунту на місці будівництва і передали їх до лабораторії будматеріалів. Результати аналізу не збіглися з результатами державної експертизи: будівельного сміття та малопридатних для будівництва ґрунтів уздовж трасування дороги не було виявлено.

Двокілометрова ділянка великої кільцевої дороги на півночі міста – частина великої окружної дороги. Продовження кільцевої дороги на цій ділянці почалося у 2013 році. Профінансовані лише на 15 мільйонів гривень, роботи майже одразу зупинилися. У 2016 році провели новий тендер. У березні 2017 року роботи відновилися. Крім дороги, генпідрядник будує нову розв’язку на перетині з вулицею Богатирською та шляхопровід над залізничним полотном.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button